anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostawa z Pocztą Polską - paczka ekonomiczna

Client:100927354
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór wszystkim, niedawno pierwszy raz zamówiłem zakupy z naszego ulubionego serwisu z dostarczeniem paczki przez Pocztę Polską w wariancie ekonomicznym (niestety sprzedawca nie miał żadnej innej opcji, nawet priorytetu ☹️) i z racji na zbliżające się święta zastanawia mnie jaka jest szansa, by paczka dotarła na linii Gdańsk-Łódź do 6-7 kwietnia i czy aktualizacje na poziomie menu zakupu jest w tym przypadku poprawnie aktualizowane, w szczególności informacje: w dostarczeniu i w doręczeniu. 

I z racji że jestem zielony w temacie Poczty Polskiej, dobrze rozumiem że w przypadku braku odbioru będzie ona dostępna przez 7 dni roboczych w wyznaczonym urzędzie pocztowym? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

A zakup od kogo? a czas dostawy jaki?

oznacz moderatorów

Client:100927354
#7 Wielbiciel#

Prywatnego dostawcy, sugerowany czas dostawy to 3 dni robocze, wg. informacji przy dostawie większość paczek sprzedawcy dociera w takim zakresie, ż do mnie powinna trafić do maksymalnie 4 kwietnia. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:100927354 dostawa jest przewidywana nie zawsze aktualizowana, jak sprzedawca nada i poda Ci numer paczki możesz śledzić, takie paczki raczej w 2 - 3 dni są doręczane, tak paczka jest awizowana i czeka na odbiór na poczcie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:100927354
#7 Wielbiciel#

Dlatego była ta druga część pytania, gdyż nie otrzymałem jeszcze informacji od sprzedawcy ani prywatnie, ani przy statusie paczki, lecz poczekam jeszcze, bo zadeklarował nadanie do 3 dni roboczych. Czyli do 6-7 bez problemu powinna dotrzeć, lecz o poczcie polskiej słyszałem mnóstwo opinii i jest ten strach czy paczka się gdzieś nie zagubi.