Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówienie z 22.11.2021 (CET)
|
„nie otrzymałem produktu”
@Client:45071934 a jakie masz pytanie?
@Client:44052296 Chyba nie ma. Raczej się chwali 🙂
Dobry dzień . W dniu 22.11-2021 złożyłem zamówienie i opłaciłem przelewem. Następnym razem, gdy nie otrzymam towaru wiem, że towar zostanie dostarczony najpóźniej 22.02.2022. Złożyłem skargę, a następnie powiedzieli, że pieniądze zostały zwrócone, ale nadal nie otrzymałem pieniędzy z powrotem na moje konto.
Idzie wiosna więc zapewne się przyda.😂
@Client:45071934 aby założyć dyskusję, skorzystaj proszę z tego linka. Wybierz zamówienie z rozwijanej listy, po 24h będziesz mógł poprosić o naszą pomoc w dyskusji.
zerknijcie na datę zamówienia ,,Zamówienie z 22.11.2021,, po mojemu coś tu nie HALLO !!!
Dobry dzień . W dniu 22.11-2021 złożyłem zamówienie i opłaciłem przelewem. Następnym razem, gdy nie otrzymam towaru wiem, że towar zostanie dostarczony najpóźniej 22.02.2022. Złożyłem skargę, a następnie powiedzieli, że pieniądze zostały zwrócone, ale nadal nie otrzymałem pieniędzy z powrotem na moje konto.