Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Zamówiłam 6 przedmiotów od jednego sprzedawca, przed wysyłką wyjaśniło się, że przesyłka może być spóźniona ze względu że sprzedawca otrzymał uszkodzony produkt i czeka na wymianę, zapytał mi co zrobimy – czekamy, wysyła bez tego jednego produktu czy mogę wybrać inny produkt obecny zamiast uszkodzonego. Powiedziałam że może Pan wysyłać 5 przedmiotów, bo właśnie pilnie miałam nadzieję otrzymać chociaż część produktów. Więc, praktycznie zgłosiliśmy zwrot tego jednego produktu, który faktycznie nie został wysłany. Wczoraj dotarła paczka i niestety, nie posuwała mi część. Zgłosiłam zwrot, ale nie otrzymałam etykietę, tzn że wysyłam samodzielne mam tylko numer zwrotu i formularz. W czym polega problem? Ten zwrot liczy się jak drugi od tamtego?
@Ollileto Cześć. 🙂 Do zamówienia numer 27857a56-38f7-11ed-af45-99b4b46dc84b metoda zwrotu to "Wysyłka własna". Dodatkowo zakup nie był w ramach SMART!, zatem nie jest darmowy.
Odeślij zamówienie we własnym zakresie (na poczcie lub u brokera kurierskiego).
Ale wszystkie przedmioty były kupione ze Smart
@Ollileto W zamówieniu 27857a56-38f7-11ed-af45-99b4b46dc84b nie było Smarta, Sprzedający nie udostępnia go w swoich ofertach.
Za dostawę nie zapłaciłaś, ponieważ kwota zamówienia przekroczyła 200 złotych (Sprzedający udostępnia darmową dostawę od 200 złotych).
Jeśli było to smart to powinnaś mieć etykietę przy 1wszym zgłoszeniu, tam jest 14 dni na odesłanie... Chyba ze nie było smart to we własnym zakresie trzeba...
Ale nie miałam wtedy etykietę i nic nie wysyłałam, tylko odwołałam zamówienie tego przedmiotu