anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Etykieta

Ollileto
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Zamówiłam 6 przedmiotów od jednego sprzedawca, przed wysyłką wyjaśniło się, że przesyłka może być spóźniona ze względu że sprzedawca otrzymał uszkodzony produkt i czeka na wymianę, zapytał mi co zrobimy – czekamy, wysyła bez tego jednego produktu czy mogę wybrać inny produkt obecny zamiast uszkodzonego. Powiedziałam że może Pan wysyłać 5 przedmiotów, bo właśnie pilnie miałam nadzieję otrzymać chociaż część produktów. Więc, praktycznie zgłosiliśmy zwrot tego jednego produktu, który faktycznie nie został wysłany. Wczoraj dotarła paczka i niestety, nie posuwała mi część. Zgłosiłam zwrot, ale nie otrzymałam etykietę, tzn że wysyłam samodzielne mam tylko numer zwrotu i formularz. W czym polega problem? Ten zwrot liczy się jak drugi od tamtego?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Ollileto Cześć. 🙂 Do zamówienia numer 27857a56-38f7-11ed-af45-99b4b46dc84b metoda zwrotu to "Wysyłka własna". Dodatkowo zakup nie był w ramach SMART!, zatem nie jest darmowy.

Odeślij zamówienie we własnym zakresie (na poczcie lub u brokera kurierskiego). 

oznacz moderatorów

Ollileto
#8 Zapaleniec#

Ale wszystkie przedmioty były kupione ze Smart

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Ollileto W zamówieniu 27857a56-38f7-11ed-af45-99b4b46dc84b nie było Smarta, Sprzedający nie udostępnia go w swoich ofertach.

Za dostawę nie zapłaciłaś, ponieważ kwota zamówienia przekroczyła 200 złotych (Sprzedający udostępnia darmową dostawę od 200 złotych). 

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Jeśli było to smart to powinnaś mieć etykietę przy 1wszym zgłoszeniu, tam jest 14 dni na odesłanie... Chyba ze nie było smart to we własnym zakresie trzeba...

oznacz moderatorów

Ollileto
#8 Zapaleniec#

Ale nie miałam wtedy etykietę i nic nie wysyłałam, tylko odwołałam zamówienie tego przedmiotu 

oznacz moderatorów