anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie to zglosic do allegro?

szotgan44
#7 Wielbiciel#

Pewien sprzedawca ma nie aktualny stan produktow na swojej aukcji.Kiedy kupowalem bylo dostepnych 25szt.

Przysłali mi nie to co trzeba.Dzwonie do nich i Pani mowi ze zwroca pieniadze bo juz tego produktu nie maja.A w aukcji tego produktu dalej jest stan 23szt. Dostepne. I tlumacza sie"

Dzień dobry,
z powodu błędu w synchronizacji danych systemu allegro z systemem naszego sklepu stany magazynowe podane na aukcji są nieprawidłowe. Nasz pracownik magazynowy pomylił się i wysłał niewłaściwy towar."

No i chcialem zeby to ogarneli ale sienie kwapia i dalej pokazuje 23szt.

I gdzie do allegro to zglosic?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Heh bywa. Chcesz to możesz przez zakładkę kontakt zgłosić. Ja tam zamiast zgłaszać pewnie bym wystosowała "podziękowanie" do allegro za wspaniała transakcje. W końcu nawymyślali ostatnio tyle cudnych ulepszeń ułatwiających życie sprzedającym że nie ma się co dziwić, że ktoś nie ma czasu na poprawianie jednej aukcji gdy pewnie za 2-3 dni nowa partia i tak dotrze. Wszędzie błędy. A od pojutrza jeszcze więcej błędów. Tak, tak allegro pisze o nowej wyśmienicie przygotowanej zakładce pod tytułem "mój asortyment" gdzie brakuje połowy potrzebnych funkcji będących w starej zakładce. O błędach katalogu to nawet szkoda gadać. Bo sprzedający ma czas codziennie sprawdzać 1000 ofert czy przypadkiem roboty aukcji 2 opon nie wyświetlają jako 4rech lub nie zmieniły kategorii obrączek dla ptaków na supermarket. A po zgłoszeniu błędu i tak nie ma to kto poprawić lub poprawi tak, że jednocześnie powstanie błąd w aukcjach innego sprzedającego. O ludziach ostatnio wiecznie lamentujących na forum że przez godzinę nie mogą jednej głupiej wysyłki przygotować bo ciągle błąd wyskakuje to nawet nie będę wspominać, o integracji ze sklepem też co pisze posty są... Jak również o sugerowanym (czytaj z kosmosu wziętym) czasie dostawy. Kiedyś sprzedający zajmował się obsługą klienta. Teraz to zeszło na ostatni plan bo musi ciągle dbać o jakieś bzdurne punktacje allegro i walczyć z ciągłymi "usprawnieniami" działania serwisu.... Teraz transakcja ma wyglądać tak : kup teraz- zapłać payu- wybierz paczkomat- jak coś nie gra to zwrot towaru- zwrot kasy. Jak zwrot przyjął i kasę oddał to źle nie jest. Wszystko inne jest obwarowane masą utrudnień ze strony serwisu. Pomyłki pracowników przy wysyłce są częstsze z powodu nacisków serwisu na jak najszybszą dostawę. Ba pewnie się zdziwisz ale sprzedający traci punkty nie tylko jak nie wyśle tego samego dnia ale również wtedy gdy paczka tego samego dnia nie zostanie zeskanowana na sortowni... Kiedyś sobie człowiek ustawiał 2-3 dni na wysyłkę i dobrze pakował. Teraz nawet jak ustawi 2-3 dni to system potrafi pokazywać wysyłkę tego samego dnia i spiesz się lub obrywaj negatywa za spóźnienie. Oberwiesz negatywa za spóźnienie to zabiorą smarta. Zabiorą smarta to następne negatywy za brak smarta...xD

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szotgan44 Podaj mi proszę numer oferty, której dotyczy ta sytuacja i doprecyzuj proszę czego dokładnie od nas oczekujesz? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

szotgan44
#7 Wielbiciel#

9825217718

Kupilem puzzle piankowe z obrzezami.

Przyszly bez obrzezy.pani mowi ze ostatnia sztuke kupil ktos po moim kupnie i juz nie maja na stanie (a ciagle 23szt. Dostepne) ,i teraz nie wiem czy specjalnie widnieje ze są a i tak wysylaja te inne zeby a moze ktos nie zwroci i sobie zostawi czy jak...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szotgan44 Czy posiadasz tę wiadomość od sprzedającego lub jakiekolwiek zdjęcie lub zrzut, które mogą potwierdzić słowa sprzedającego? Czy otrzymałeś zwrot środków za to zamówienie lub reklamowałeś produkt, który otrzymałeś? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Ja bym po prostu zwróciła i kupiła gdzie indziej. Teraz na allegro jest wiele dziwnych rzeczy i nie wszystko jest białe lub czarne jak się kupującym wydaje. Zapomniałam jeszcze o jednym. Możliwe, ze po prostu aukcja jest promowana. Jak ją anuluje to przy ponownym wystawieniu będzie musiała zapłacić od nowa. A towar może być już zamówiony. Generalnie jak zacznie robić jakieś problemy ze zwrotem to nie krępuj się z dyskusją i negatywem. Ale jeśli będzie to bezproblemowo to naprawdę sprzedający nie mają tu ostatnio łatwo. Wystarczy przez parę dni poczytać to forum to się zdziwisz...

oznacz moderatorów

szotgan44
#7 Wielbiciel#

No zwrocilem towar czekam az do nich dotrze i maja zwrocic piniędze

oznacz moderatorów