anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie znajdę formularz reklamacyjny

Idź do rozwiązania
Client:63301083
#7 Wielbiciel#
Aby tego dokonać należy wypełnić formularz reklamacyjny, bądź powiadomić nas o zgłoszeniu
drogą mailową
 
Gdzie znajdę formularz reklamacyjny?
oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:63301083 Na Allegro nie ma formularza reklamacyjnego. Jeśli sprzedawca go sobie życzy, niech Ci go udostępni, poszukaj go w powiadomieniach po zakupie. Reklamację możesz też złożyć mailowo.

To proste pismo - data, Twoje dane, dane sprzedawcy, nazwa towaru, data zakupu, opis wady i żądania, na przykład naprawa, wymiana, zwrot wszystkich kosztów. Towar odsyłasz na swój koszt, a sprzedawca Ci go zwraca.

oznacz moderatorów
Client:63301083
#7 Wielbiciel#

Dzieki 

 

oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:63301083 złóż własną reklamacje z tytułu rękojmi na mejla sprzedawcy, skoro pisze o formularzu reklamacyjnym jednocześnie go nie wskazując. 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:63301083  tu masz przydatne formularze 🙂

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/formularze/

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:63301083
#7 Wielbiciel#

Dzięki 

 

oznacz moderatorów
DeEscapist
#1 Nowicjusz#

Cześć, chciałem zapytać czy jest możliwość anulowania zwrotu towaru?

Złożyłem wniosek , że zwracam towar. Okazało się jednak, że jest właściwy i go potrzebuję. Nie chcę go zwracać i nie chcę by kupujący musiał przechodzić przez proces zwrotu, czy jest możliwość by zamówienie otrzymało ponownie status jako realizowane?

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Nie ma potrzeby anulowania zwrotu, po prostu nie odeślesz przedmiotu a sprzedawca nie zwróci Ci pieniędzy. Możesz go o tym poinformować mailem. Jeśli mimo to wystąpi o zwrot prowizji od sprzedaży, a będzie miał taką możliwość, w mailu od Allegro zaprzeczysz, że do zwrotu doszło.

oznacz moderatorów
sabinkak39
#1 Nowicjusz#

A co zrobić gdy złożyłam wniosek  zwrotu trzech sztuk przedmiotów bez wysyłki a okazało się ,że potrzebna będzie 1 sztuka i chciałabym zmienić wniosek na zwrot 2 sztuk.

 

oznacz moderatorów
Client:93782902
#1 Nowicjusz#

jest opcja że wybierz tam dwie sztuki zwrot i jak ci przyjdą to dwie odeslij

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Napisz do sprzedawcy ile chcesz odesłać i tyle mu wyślij.

oznacz moderatorów
magdalena10_2008
#1 Nowicjusz#

Chciałabym anulować zwrot towaru jak to zrobić 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Przed wysyłką? Po prostu napisz do sprzedawcy, aby pomimo anulowania wysłał towar. To wystarczy. Po wysyłce i odebraniu towaru nic nie musisz robić. Sprzedawca nie odda wpłaty bez odesłania towaru.

oznacz moderatorów
adicoserwis_pl
#8 Zapaleniec#

Skoro Pani chce anulować zwrot to moim zdaniem zakupiony przedmiot otrzymała zgłosiła jego zwrot do sprzedawcy, jednak nie chce go odsyłać - więc po prostu tego niech nie robi i tyle.

Pan natomiast pisze o anulowaniu zakupu jeszcze przed dokonaniem wysyłki tak mniemam. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

"Pan" pisze o anulowaniu odstąpienia od umowy w ogóle. Lepiej napisać za dużo, niż nie napisać nic.

oznacz moderatorów
KCenterShop
#7 Wielbiciel#

Witam,

mam takie pytanie, jak kupujący może anulować prośbę zgłoszenia zwrotu przy zakupie? W skrócie doszło do tego, że zakup przeszedł na kupującego i sam będzie kontaktował się ze sklepem w celu albo zwrotu pieniędzy albo reklamację/serwis produktu na swoje dane i żeby nie doszło do sytuacji, że otrzyma od sprzedawcy pieniądze ze zwrotu i dodatkowo jeszcze zgłosi się do sklepu w którym został kupiony produkt o dodatkowe pieniądze i po prostu chcieliśmy anulować tą prośbę o zwrot, tzn. żeby kupujący ją anulował

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Nie da się systemowo anulować wysłanego formularza zawrotu. Po prostu klient informuje mailem, że rezygnuje ze zwrotu, nie odsyła towaru, a sprzedawca nie oddaje pieniędzy.

oznacz moderatorów
KCenterShop
#7 Wielbiciel#

Ok dobrze wiedzieć, to poinformuję żeby wysłał w wiadomości prywatnej takie zdanie i powinno wystarczyć w razie gdyby potem był jakiś problem z allegro, że jednak nie doszło do zwrotu za sprzedaż a okazało by się, że kupujący już kasę wyciągnął ze sklepu i jeszcze próbuje ze zwrotu z allegro

oznacz moderatorów
Client:97320082
#15 Entuzjasta#

@KCenterShop Najbezpieczniej niech klient powtórnie kupi towar.

oznacz moderatorów
KCenterShop
#7 Wielbiciel#

@Client:97320082 tzn.? zwróci do sklepu w którym kupiłem i gdzie zostanie przepisany mu zakup i tam zwróci towar i niech zwrócą mu gotówkę i wtedy kupi ponownie? bo u mnie już drugiego takiego orbitka nie ma 

oznacz moderatorów