Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Potrzebuje pomocy z gwarancją. Zakupiony rok temu sprzęt uległ uszkodzeniu, a sklep nie odpowiada na wiadomości. Minął 6 miesięczny okres ochronny Allegro. Sprzęt odesłałem na adres sklepu, minęły 2 tygodnie. Posiadam fakturę oraz potwierdzenie kuriera o odbiorze.
Jakie formy nacisku powinienem zastosować? Czy powinienem napisać lub zadzwonić do UOKiK ?
@MaciejRudnicki nie podajemy loginów 😞
Tak udaj się do rzecznika konsumenta, UOKIK zajmuje się większymi sprawami a nie reklamacją 🙂
Czy wysłałeś na gwarancje czy rękojmie ( dołączyłeś jakieś pismo ? ) jak z rękojmi to po 14 dniach reklamacja zostaje uznana z automatu, jak nie odrzucili, napisz do rzecznika ponagli ich 🙂
Mogę prosić o jakieś namiary do rzecznika? Strona internetowa lub adres e-mail ?
Tak, dołączyłem pismo oraz detale zakupu.
Najpierw poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166&subjectId=2550579a-d...
Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat.
Najlepiej nie powołuj się na żadną gwarancję, tylko na ustawową, obowiązkową 2-letnią rękojmię. To lepsza ochrona od gwarancji. Poczytaj o rękojmi.
Przyjmuje się, że wada wykryta w czasie pierwszego roku od zakupu istniała w rzeczy od samego początku.
Jesli sprzedawca dalej nie bedzie odpowiadal na wiadomosci, gdzie poza Allegro moge szukac pomocy odnosnie rękojmi?
U rzecznika konsumentów, adresy znajdziesz na stornie UOKiK.
Wyszukiwarka; https://www.uokik.gov.pl/pomoc.php