Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mój problem polega na tym, że zakup został zblokowany bo był komunikat, że adres mailowy już istnieje. Zmieniłem w końcu na inny ale mi nie odpowiada bo to służbowy. Chcę poprzedni mail. Nie wiem w czym problem. Prośba o pomoc.
Marcin Wilczek
Problem zapewne jest w tym ze na tamten adres jest już, lub było konto Allegro, zasada-do jednego konta >jeden adres mailowy, zapytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d4e05a9d-86a1-441d-978a-f2e1cdc3ae0c
Jeden mail= jedno konto. Musiał być już użyty. Ale można to ominąć zakładając alias dla konta pocztowego. Wtedy podajesz taki alias, a wiadomości trafiają i tak na tę samą pocztę.
Witam, proszę o telefon na nr [edycja] ponieważ nie mogę zmienić adresu mailowego. Poprzednio nie mogłem dokonać zakupu bo był komunikat że adres już istnieje a chciałem właśnie ten adres mailowy.
Dziękuję
Marcin Wilczek
Nie zakładaj kolejnych wątków . nikt z Allegro do Ciebie nie zdzwoni: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/jak-zmienic-adres-mejlowy-w-ustawien...
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d4e05a9d-86a1-441d-978a-f2e1cdc3ae0c