anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak Comarch zamierza rozwiązać problem z ich produktem Opaska Życia

Jorandro
#7 Wielbiciel#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Kupiłem Comarch Opaska Życia dla bardzo leciwego seniora. Od początku były z nią problemy - kilka razy dziennie wyłączała się uniemożliwiając 'podgląd' kondycji osoby noszącej opaskę. zgłosiłem problem. Odezwał się telefonicznie przedstawiciel firmy z informacją, że przyjęli zgłoszenie i w ciągu 2/3 tygodni rozwiążą problem, jak rozumiem z oprogramowaniem. Niestety  dawno minął termin a ja wciąż czekam. Nosiciel opaski przywiązał się do urządzenia więc zabranie jej czy wymiana nie jest możliwa. Tymczasem minęło wyznaczone przez Allegro 30 dni na załatwienie sprawy i potraktowano ją jako załatwioną. Zaufałem słowu 'poważnej' firmy ale zawiodłem się też na Allegro.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Jorandro Podaj proszę numer oferty, w któej dokonałeś tego zakupu.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Jorandro
#7 Wielbiciel#

Problem do tej pory nie został rozwiązany (11346900870) Comarch coś robił z oprogramowaniem , jednak tu nic nie pomogło. Opaska w dalszym ciągu się samoczynnie rozłącza, dźwięk jest zacicha i starsza osoba nawet nie słyszy powiadomień o połączeniu, komunikaty na smartfonie nie odpowiadają stanowi rzeczywistemu itp. W zeszłym tygodniu przedstawiciel firmy zobowiązał się do uzgodnienia wymiany sprzętu jednak do tej pory nikt się nie odezwał!!!!!!!!

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Jorandro Bardzo Ci dziękuję za sygnał, będziemy interweniować w tej sprawie. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Jorandro Jeśli do piątku sytuacja nie ulegnie zmianie, daj proszę znać. 

oznacz moderatorów

Jorandro
#7 Wielbiciel#

Niestety żadnej reakcji ze strony  firmy Comarch!

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Jorandro Napisaliśmy do Sprzedającego. Jeśli to nie pomoże, będziesz mógł złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.

oznacz moderatorów