anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak długo Allegro będzie tolerować sprzedawców którzy sprzedają towar którego nie mają na sklepie?

Akrisr
#7 Wielbiciel#

Witam

Pytanie jak w temacie. Jak długo Allegro będzie tolerować sprzedawców którzy sprzedają towar którego nie mają na sklepie? Już któryś raz trafiam na cwaniaków którzy sprzedają towar którego nie mają. Kupujący jest postawiony przed faktem dokonanym albo łaskawie czekać 1-2 tygodnie albo zwrot pieniążków a tu bywa różnie.

No chyba allegro powinno bronić kupujących i takim sprzedawcom podziękować za współpracę. Bo już widzę że proceder to już codzienność...

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

komis-bell
#21 Demiurg#

@Akrisr Większa część sprzedaży na allegro to sprzedaż w dropshippingu - niestety ale w takim modelu sprzedaży siłą rzeczy będą się trafiać braki w hurtowni itp.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Do końca istnienia allegro i jeden dzień dłużej

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Akrisr wiesz, skoro samo Allegro w swoim oficjalnym sklepie sprzedaje w tym formacie, to zabraniając tego sprzedawcom naraziłoby się na kary od UOKiK, za nierówne traktowanie.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Pewnie dopóty dopóki bez problemu kasę będą zwracać. Sprzedawcy z Dropshippingu są i pewnie zawsze będą. Ale nie tylko oni mają takie sytuacje. Przykładowo:

- na kontach prywatnych nie działa dobrze autowznawianie ofert, dawniej nie wznawiały się oferty sprzedane, teraz się wznawiają. Nie każdy nawet z firmą chce konto firmowe bo musiał by latać z paroma paczkami do 5ciu punktów. Więc ma do wyboru  wznawiać ręcznie (masa aukcji wtedy ginie) lub autowznawiać i liczyć, ze takie coś uda mu się anulować zanim zakupy się zdublują.

-  na kontach firmowych systemy integracji też czasem maja błędy i wychodzą takie "kwiatki". 

- towary są czasami wymieniane na reklamacji, wtedy też może braknąć ostatnich sztuk.

- dziwne czasy kiedy na allegro idzie idzie , a potem nagle ZERO wyświetleń i sprzedaży... A dzieci jeść i tak wołają więc się daje to na 2-3 portale licząc, że zdąży się ściągnąć zanim dubel się sprzeda. Brzydko się robi ale cóż jeść coś trzeba, a niektórym regularnie co miesiąc w pewnym momencie sprzedaż staje w miejscu...

Ja się staram na to patrzeć jak człowiek na człowieka bo widzę to zarówno jako kupujący jak i sprzedający. Jak po takiej wpadce grzecznie przeprosi i szybko odda kasę to się nie czepiam, takie życie. Jak przeciąga i ani kasy ani towaru to dyskusja i robię dym....

 

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

utopia

1. «zamiar niemożliwy do urzeczywistnienia»
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tu nie jest problem że tak sprzedajacy, problem jest jak nie dotrzymują terminu dostawy albo po terminie się nie odzywają albo później jeszcze czekają 14dni na zwrot środków, co w sumie może być i m-c.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@LEW433 czemu tak jeździsz po OSA... 😎

oznacz moderatorów

Akrisr
#7 Wielbiciel#

O i po 3 dniach i zapytaniu o zakupiony towar dostajemy taką odpowiedź wysyłaną z automatu.

Szanowni Państwo

 
Piszę w sprawie zamówienia.
Niestety podczas realizacji zamówienia okazało się, że został wprowadzony błędny stan magazynowy.
 
Konieczność domówienia towaru wydłużyła czas realizacji zamówienia. Wysyłka przewidywana jest na 15-16.06.2023
 
Proszę o informację czy mimo opóźnienia chcą Państwo poczekać na zamówienie?
 
Bardzo przepraszamy za niedogodności.
 
Ja rozumiem że każdy chce zarobić ale to już któryś raz na wydrę chcę zarobić a allegro tylko na tym traci bo ja np. już coraz rzadziej kupuje na allegro a bardziej w imiennych sklepach bo tam jest odpowiedzialność sprzedającego a nie podszywającego się pod logo allegro. Dobra ponarzekałem sobie a teraz muszę znowu się na allegro użerać z jakimś cwaniakiem co chciał mnie na 50 złoty naciąć 😕 ...
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Akrisr 

Nie szanujesz ludzi to przyciągasz nieszczęścia

karma wraca

cyt:

albo zwrot pieniążków a tu bywa różnie.

napisz ile razy sprzedawca nie oddał Ci pieniędzy?

cyt.

użerać z jakimś cwaniakiem co chciał mnie na 50 złoty naciąć

napisz ile razy sprzedawca naciągnął Cię na 50zł

cyt

a nie podszywającego się pod logo allegro.

napisz ile razy sprzedawca podszył się pod oficjalny sklep allegro?

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Allegro tylko na tym traci... Teraz to się uśmiechnęłam. Aż dziw, że są jeszcze ludzie którzy uważają że allegro zależy na czymkolwiek. Ta firma od dawna gra przeciwko własnym użytkownikom, zarówno sprzedającym jak i kupującym. Chcesz poznać ich poziom dbałości o klienta to zamów kilka dostaw allegro one xD. Po tym ten sprzedawca w Twojej opinii zacznie zasługiwać na aureolkę xD. 

Ja bym zwyczajnie wybrała zwrot. Gdyby zwrócił go maksymalnie następnego dnia to dałabym spokój, jeśli nie to dyskusja bo to  jego wina wiec czekanie 14 dni w grę nie wchodzi... Ale trochę szacunku po obu stronach zwykle pomaga rozwiązywać takie problemy bez większych stresów. Wiesz jak to mówią reguła trzykrotności, kto sieje wiatr ten zbiera burzę itp.  Przecież zawsze można zamówić u kogoś innego... 

Ps. Zajrzenie w komentarze przed zakupem często pomaga wyłuskać sprzedawców którym zbyt często takie sytuacje się zdarzają.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Akrisr  napisał(a):
a bardziej w imiennych sklepach bo tam jest odpowiedzialność sprzedającego a nie podszywającego się pod logo allegro.

Moja firma nie chce być w najmniejszym stopniu kojarzona z Allegro, to raz. Dwa, łap ze sklepu oficjalnego Allegro, bo przecież to taki duży i rozpoznawalny sprzedawca, który w odróżnieniu od małych sklepów, tak dba o kupujących:

Przykład 1:

"Dno! po miesiącu czasu od zakupu, licznych zapytaniach i próbach kontaktu dowiaduje się, że towar w magazynie się skończył i dostałam zwrot pieniędzy na konto. Zero informacji, że coś jest nie tak. Zero słowa wyjaśnienia. Gorzej jak źle. Korzystam z allegro od wielu lat i nigdy nie miałam takiej sytuacji. Z żadnym sprzedawcą nie miałam tyłu problemów co z allegro!! "

Przykład 2:

"Sprzedający pomylił się i wysłał zupełnie inny produkt, odesłałem go natychmiast. Gdy zwróciłem ten produkt przez wiele dni sprzedający nie chciał wysyłać zamówionego przeze mnie produktu tłumacząc, że wciąż wystawia fakturę korygującą. Po prawie dwóch tygodniach czekania na realizacje zamówienia odstąpiłem od zakupu. "

Przykład 3:

"Towar został do mnie dostarczony z kilku dniowym opóźnieniem i wydaje mi się że takiej sytuacji można by się spodziewać od zwykłych sprzedawców a nie od OFICIALNEGO SKLEPU ALLEGO! Dodatkowo w dniu, gdy paczka miała być u mnie wysłałem zapytanie do tego sprzedającego z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, niestety nie doczekałem się odpowiedzi do dziś. "

I to tylko kilka przykładów z 2 dni. Poczytaj sobie resztę, dziennie potrafi kilkanaście negatywów w oficjalnym sklepie Allegro wlecieć. To tyle w temacie pisania bzdur jak to duża i rozpoznawalna firma dba o klienta...

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Akrisr dzisiaj Allegro rozsyła maile z tytułem:

"Wystartuj z dropshippingiem na Allegro – weź udział w bezpłatnym webinarze!"

Twój postulat jak widać nie zostanie więc spełniony. Wręcz Allegro będzie udzielać porad jak sprzedawać towar, którego się nie ma na stanie.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Może warto się zapisać na taki kurs .Po co uczciwie robić zdjęcia każdego sprzedawanego produktu ,jego opisy gdy wystarczy wystawić uczciwie to czego się nie ma i nie wie czy w ogóle będzie się to mieć ,sprzedać a potem dopiero kombinować jak zdobyć towar . Katalog daje uprawnienia do korzystania z cudzej pracy ,towaru wystawianego można nie mieć to allegro staje się jedyne w swoim rodzaju .

oznacz moderatorów