anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak dodać zdjęcie do opinii transakcyjnej?

MAMY ROZWIĄZANIE!
wojtak_w2
#1 Nowicjusz#

Chce wystawić opinie dla sprzedających i chciałbym wystawić zdjęcia w opinii.jak mam to zrocbic ?

 

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27
Mac20ek00
#13 Ambasador#

Ale za to odpowiada sprzedający, w teorii i nieuczciwej praktyce. Nawet reklamacje rozpatrywane przez firmy kurierskie są tak opisywane przy zniszczonym opakowaniu ( przy okazji i produkcie ) "Nadawca źle zabezpieczył przesyłkę, reklamacja została odrzucona".

oznacz moderatorów
Vendeur
#8 Zapaleniec#

A co z tym dodawaniem zdjęć, podczas oceny całości zakupu? Kiedy uzupełnicie tę funkcję?

oznacz moderatorów
MacPly
#1 Nowicjusz#

Przyłączam się do pytania ! Pierwotnie pani MODERATOR już  w 2021 przyznała że to brakująca funkcja i to zgłosi!  Zgłosiła?

Halo halo pani moderator!!!

oznacz moderatorów
Vendeur
#8 Zapaleniec#

Jak widać, kompletnie olewają sprawę...

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MacPly tak, zgłosiłam. 
@Vendeur @MacPly przypomniałam się w tej sprawie i jeśli otrzymam odpowiedź, wrócę do Was z informacjami. Zdjęcia do opinii produktowej można wciąż dodać z poziomu tej zakładki

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
asterius
#9 Pomysłodawca#

Najlepszym rozwiązaniem dla dodania zdjęć produktu, jest ocenić go później po zakupie.

Więc po zakupie wystawiamy opinię wyłącznie sprzedającemu.

Pomijamy ocenę produktu.

Po wystawieniu opinii sprzedającemu, wchodzimy w nasz profil (u góry po prawej nasze konto).

Tam wybieramy opcję oceń produkt, w tym miejscu jest możliwość opisania produktu i wstawienie fotek.

Jeśli ocenimy sprzedającego i od razu produkt to nie będzie możliwości wstawienia zdjęć.

Mam nadzieję że dobrze wytłumaczyłem i pomogłem zainteresowanym 🙂

oznacz moderatorów
Vendeur
#8 Zapaleniec#

Ale po co próbujesz tłumaczyć tę oczywistość po raz n-ty. Nic nie pomogłeś, a po prostu nie zrozumiałeś prostego przesłania, że obecnie system kuleje a ten wątek ma celu określoną zmianę...

oznacz moderatorów
asterius
#9 Pomysłodawca#

Sam miałem z tym problem, widząc że nie jestem sam napisałem jakie jest rozwiązanie.

To tyle, chyba że jeszcze masz coś do dodania ?

oznacz moderatorów