Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chce wystawić opinie dla sprzedających i chciałbym wystawić zdjęcia w opinii.jak mam to zrocbic ?
Ale za to odpowiada sprzedający, w teorii i nieuczciwej praktyce. Nawet reklamacje rozpatrywane przez firmy kurierskie są tak opisywane przy zniszczonym opakowaniu ( przy okazji i produkcie ) "Nadawca źle zabezpieczył przesyłkę, reklamacja została odrzucona".
A co z tym dodawaniem zdjęć, podczas oceny całości zakupu? Kiedy uzupełnicie tę funkcję?
Przyłączam się do pytania ! Pierwotnie pani MODERATOR już w 2021 przyznała że to brakująca funkcja i to zgłosi! Zgłosiła?
Halo halo pani moderator!!!
Jak widać, kompletnie olewają sprawę...
@MacPly tak, zgłosiłam.
@Vendeur @MacPly przypomniałam się w tej sprawie i jeśli otrzymam odpowiedź, wrócę do Was z informacjami. Zdjęcia do opinii produktowej można wciąż dodać z poziomu tej zakładki.
Najlepszym rozwiązaniem dla dodania zdjęć produktu, jest ocenić go później po zakupie.
Więc po zakupie wystawiamy opinię wyłącznie sprzedającemu.
Pomijamy ocenę produktu.
Po wystawieniu opinii sprzedającemu, wchodzimy w nasz profil (u góry po prawej nasze konto).
Tam wybieramy opcję oceń produkt, w tym miejscu jest możliwość opisania produktu i wstawienie fotek.
Jeśli ocenimy sprzedającego i od razu produkt to nie będzie możliwości wstawienia zdjęć.
Mam nadzieję że dobrze wytłumaczyłem i pomogłem zainteresowanym 🙂
Ale po co próbujesz tłumaczyć tę oczywistość po raz n-ty. Nic nie pomogłeś, a po prostu nie zrozumiałeś prostego przesłania, że obecnie system kuleje a ten wątek ma celu określoną zmianę...
Sam miałem z tym problem, widząc że nie jestem sam napisałem jakie jest rozwiązanie.
To tyle, chyba że jeszcze masz coś do dodania ?