Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dokonałem 9 dni temu zakupu w Allegro Lokalnie. Sprzedający nie wysłał mi przesyłki więc 5 dni temu założyłem dyskusję z pytaniem o numer przesyłki. Sprzedający nie odpowiedział w czasie 24 godzin i Allegro napisało:
Sprzedający nie udzielił wyjaśnień w ciągu 24 godzin od rozpoczęcia dyskusji, co narusza nasz Regulamin. Proszę sprzedającego o załączenie potwierdzenia nadania, z widocznym adresem doręczenia.
Jeśli zamówienie nie zostało do tej pory wysłane, proszę o przesłanie potwierdzenia zwrotu pieniędzy.
Mam nadzieję, że sprawa znajdzie pomyślny finał i nie będziemy musieli nakładać sankcji na konto sprzedającego.
Poczekałem kolejne 2 dni i ponieważ nic się nie działo poprosiłem 3 dni temu Allegro o nr telefonu do sprzedającego, bo pomyślałem że może nie ma Internetu lub zepsuł mu się komputer, wiec nie odczytuje wiadomości elektronicznych. Do tego momentu cisza. Allegro zignorowało moją prośbę, a ja pilnie potrzebuję zakupionego przedmiotu i nie wiem jak się skontaktować telefonicznie z Allegro, bo nigdzie nie znalazłem numeru telefonu.
rozmowę możesz zamówić tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt
kontynuuj dyskusję , proś codziennie o pomoc pracownika , ostatecznie złożysz wniosek o rekompensatę do POK
@tedch Telefonowanie do Allegro w niczym Ci nie pomoże. Jeżeli nie otrzymasz towaru lub zwrotu wpłaty, zamknij po 14 dniach Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia