anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak uzyskać zwrot za odesłany przedmiot na gwarancji do sprzedającego

monis51
#7 Wielbiciel#

Witam !!!!Miesiąc temu odesłałam towar który był na gwarancji,próbuje się skontaktować ze sprzedającym zero odzewu.Co zrobić?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

monis51
#7 Wielbiciel#

Dziękuje!!!!!!!!

oznacz moderatorów

reniusia77
#8 Zapaleniec#

A co w przypadku, gdy nie mogę już otworzyć dyskusji ze sprzedającym, bo minęło ponad 180 dni od zakupu?

oznacz moderatorów

az1rael
#12 Orędownik#

jesli chcesz zglosic reklamacje to napisz najpierw wiadomosc do sprzedajacego i wyjasnij co i z jakiego powodu zglaszasz i poczekaj na odpowiedz, powinien poprosic cie o przyslanie towaru na wlasny koszt na reklamacje pod wskazany przez niego adres plus jakies papiery np protokul reklamacji. jesli reklamacje uzna zwraca ci koszt wysylki na podstawie dowodu zaplaty za usluge transportowa

oznacz moderatorów

reniusia77
#8 Zapaleniec#

Cały problem był opisany szczegolowo do sprzedającego. Niestety sprzedający nawet nie poprosił o wysłanie towaru w celu dalszej weryfikacji szkody, mimo ze taka propozycja była z naszej strony.  Obecnie serwis allegro analizuje całą sprawę. Zobaczymy...  Mam nadzieję że reklamacja zakończy się pomyślnie. Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@monis51 Czy prowadzisz dyskusję ze sprzedającym? 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

monis51
#7 Wielbiciel#

Witaj,narazie napisał że postara sie rozwiązać tą sprawe

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@monis51 podaj proszę numer tego zamówienia 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

monis51
#7 Wielbiciel#

12091063163

oznacz moderatorów

reniusia77
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, obecnie serwis allegro weryfikuje całą sprawę. Mam nadzieję, że uda się zakończyć reklamację pomyślnie. Poinformuję na bieżąco. Dziękuję serdecznie za zainteresowanie 🙂

oznacz moderatorów