Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakładka Dane Odbiorcy jest nie aktywna. Nie mogę zmienić odbiorcy i miejsca dostawy. Jedyne co działa to wysyłka faktury na inny adres a nie o to mi chodzi. Sztuczna inteligencja nie jest w stanie pomóc. Z góry dziękuję za wsparcie,
@aculus doprecyzuj proszę czy przy próbie zmiany adresu dostawy przy składaniu zamówienia wyświetla się jakiś komunikat? Jeżeli tak, pomocne będzie jak prześlesz zdjęcie komunikatu. W międzyczasie zachęcam również do wyczyszczenia ciastek (najszybciej zrobisz to poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE) oraz spróbowania zmiany adresu w oknie prywatnym incognito. Będę wdzięczna za informację czy powyższe kroki pomogły. 😊
Sa_nova dziękuję za twoją odpowiedź. Gdy próbuję zamówić produkt przez Koszyk to nie mam w ogóle opcji zmiany odbiorcy [fot.1], mogę za to zmienić adres faktury [fot.2] gdy zamawiam przez Kup i zapłać to pojawia się komunikat o błędzie [fot.3]. Po wyczyszczeniu ciasteczek udało się zamówić przez Kup i zapłać opcja z koszyka nadal nie działa a okno prywatne incognito jeszcze nie rozgryzłam 😞 Dziękuję za twoją pomoc.
A tu masz dobry?: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta
LEW433 - adresy są prawidłowe, nie mogę ich swobodnie wymienić przy zakupach z Koszyka. Przy 'Dane odbiorcy przesyłki' nie pojawia się zakładka 'ZMIEŃ ADRES' nie mam w co kliknąć żeby wybrać inny adres dostawy. Pozdrawiam 🙂
RaBarbar_ka - wypróbowałam Microsoft Edge i są te same trudności 😞
Pozdrawiam
@aculus sprawdziłam to przed chwilą na dwóch przeglądarkach (Chrome i Firefox) i nie powtórzyłam tego błędu. Więc najprawdopodobniej pomoże skorzystanie z karty incognito i wyczyczenie pamięci podręcznej i ciasteczek tej, z której korzystasz. Daj proszę znać, czy to pomogło.
la_nika - dziękuję za twoje podpowiedzi, wyczyszczenie ciasteczek pomogło 🙂 Firefox chwilowo znowu działa:))
Pozdrawiam