anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zwrócić towar inny niż zamawiałam?

BlueberryAnn
#1 Nowicjusz#

Złożyłam zamówienie na dwie koszulki do ćwiczeń , dostałam 3 komplety spodenek do ćwiczeń. Nie wiem jak to zwrócić ponieważ w opcjach zwrotu mam tylko możliwość odesłania tego co zamowiłam a nie tych rzeczy które mi przyszły?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BlueberryAnn jeśli to zamówienie przyszło od sprzedającego u którego zamówiłaś koszulki to najlepiej abyś napisała do niego i poinformowała go o tym problemie. W zakładce Kupione po rozwinięciu szczegółów zakupu kliknij proszę "zapytaj o zakup". 
Najprawdopodobniej sprzedający się pomylił, więc powinien dosłać Twoje zamówienie, natomiast Ty odesłać to co otrzymałaś. W ramach Smart! możesz zwrócić zamówienie w ramach darmowego zwrotu tylko jeden raz, dlatego najlepiej wyjaśnić to ze sprzedającym, ponieważ może on zaproponować np. przysłanie swojego kuriera po przesyłkę.
W razie trudności czy pytań, pisz śmiało, chętnie pomożemy 🙂  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie robisz zwrotu tylko składasz reklamacje, napisz wpierw do sprzedającego i niech coś zaproponuje  a jak nie to napisz pokierujemy co masz zrobić.😁

oznacz moderatorów