Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
prosim o informaciu, ako zadat vratenie tovaru , tovar som vratil , predajca si ho prevzal ale neviem zadat sledovanie balika
4 gru 2023 09:19 N44K/2023
https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00359007733623034849
[translate]
Ahoj. 🙂 Podle sledování, na které byl odkaz odeslán, je balík u prodejce. Prodejce má 14 dní na vrácení prostředků, ale pokud chcete, můžete mu napsat přes Centrum zpráv a zeptat se, kdy vám nákup vrátí.
Dobrý deň, chcel by som vrátiť tovar. Čo mám pre to urobiť aby som zásielku mohol vrátiť?
Ďakujem Krásny,Zeka sro
Witam, chciałbym zwrócić towar.Co mam zrobić aby móc zwrócić towar?
@zekasro w zakładce Moje zakupy, wejdź w szczegóły zakupu i kliknij proszę "zwróć zakup", wypełnij formularz zwrotu, a następnie odeślij przedmiot do sprzedającego.
V záložce Moje nákupy přejděte na podrobnosti nákupu a klikněte na „vrátit nákup“, vyplňte formulář pro vrácení a poté odešlete položku zpět prodejci.