anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy dostanę jakąkolwiek wiadomość w sprawie mojej reklamacji laptopa od sprzedająego i od allegro

Client:54679905
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

Client:49220834
#7 Wielbiciel#

IMG20240217110020.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49220834 dziękuję, ale zwróć proszę uwagę z jakiego konta się z nami kontaktujesz. Wniosek do Allegro Protect złożyłaś w sprawie zamówienia z konta Client:54679905 i po tym jak go złożyłaś 19.09 otrzymałaś od nas odpowiedź: 

"Do tego zamówienia dyskusja jest już zamknięta. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi masz 2 lata, a po zakupie rzeczy używanej rok. Informację o warunkach reklamacji znajdziesz w zakładce "Reklamacja na stronie oferty." Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby złożyć reklamację. Jego dane znajdziesz w mailu, które wysłaliśmy po zakupie lub bezpośrednio na stronie oferty w zakładce O sprzedającym. Możesz również skontaktować się z nim w prosty sposób przez Centrum Wiadomości. W wiadomości do sprzedającego podaj : - wadę przedmiotu - oczekiwania względem sprzedającego. W ramach reklamacji możesz oczekiwać od sprzedającego naprawy towaru, wymiany na nowy, zwrotu pieniędzy lub obniżenia ceny przedmiotu. Sprzedający w pierwszej reklamacji może nie zdecydować się na zwrot pieniędzy, jeśli będzie w stanie wymienić lub naprawić przedmiot. Ostateczna decyzja należy do sprzedającego i powinien Cię o niej poinformować w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji. Po uznaniu reklamacji sprzedawca powinien zwrócić Ci całkowity koszt przesyłek w obie strony." 

Wszystkie informacje są tutaj przedstawione. W sprawie reklamacji powinnaś skontaktować się bezpośrednio ze sprzedającym, od którego kupiłaś tego laptopa. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów