anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klucz udarowy reklamacja

mach1991
#7 Wielbiciel#

Witam

Kupiłem Klucz udarowy 14.12.2021

W dniu 10.12.2023 odesłałem do sprzedawcy żeby naprawił jeszcze 4 dni była gwarancja

Sprzedawca wysłał mi zupełnie inny uzywany

(mam zdjęcia przed i po) 

 

Nie odbiera telefonu

Nie mogę założyć dyskusji bo minęły już dwa lata

Co mam teraz robić? 

Chce odzyskać kasę chociaz

Z góry dziękuję za pomoc

Artur

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

az1rael
#21 Demiurg#

sprzedawca i gwarant to najczęściej 2 różne podmioty gospodarcze bo bardzo rzadko się zdaża by sprzedawca był jednocześnie producentem, jesli zgłosiłeś na gwarancję to gwarantem jest gwarant ujęty w karcie gwarancyjnej i on nie sprzedawca ci wymienił klucz, chyba że są tym samym podmiotem gospodarczym i musisz dzwonić do gwaranta z nim się kontaktować bo w takiej sytuacji sprzedawca tylko pośredniczy w przekazaniu przedmiotu objętego gwarancją. Co innego by było jakbyś zgłosił reklamację z tytułu rękojmi bo tu inne przepisy są ale według starych przepisów byś musiał sam udowodnić że usterka była wadą ukrytą żeby ci rękojmię uznali. @mach1991 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ciekawe tylko po co sprzedający odsyła inny i używany? ale ten także był używany!

oznacz moderatorów

mach1991
#7 Wielbiciel#

Ten pierwszy co u niego kupiłem był Nowka sztuka, a ten po reklamacji wysłał mi używany, 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@mach1991 Zupełnie inny tzn. inny model czy inny egzemplarz tego samego modelu?

oznacz moderatorów

mach1991
#7 Wielbiciel#

Ten sam model, ale używany egzemplarz, uważam że na gwarancji jeśli nie mógł mi naprawić starego powinien oddać pieniądze albo dać nowy

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

a skąd wiesz czy to nie jest ten stary po naprawie?

 

oznacz moderatorów

mach1991
#7 Wielbiciel#

Specialnje robiłem zdjęcia przed wyslaniem

received_341101438874959_edit_891721056325389.jpg

received_912290483645657_edit_891766364651424.jpg

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@mach1991 powinien, nie powinien - zależy co mówiły warunki gwarancji. Karta gwarancyjna powinna być dołączona do produktu. 

oznacz moderatorów

darwik-firma
#12 Orędownik#

Dziwne ze zepsuł ci sie kilka dni przed upływem gwarancji

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Odesłałeś uszkodzony klucz, sprzedawca wymienił Ci na sprawny więc w czym problem. Widocznie tamten model klucza już nie jest produkowany. Ja osobiście bym się cieszył że nie zostawił mnie bez klucza i załatwił sprawę pozytywnie.

oznacz moderatorów

mach1991
#7 Wielbiciel#

Jeśli nie mógł naprawić starego powinien oddać kasę albo wymienić na nowy( cały czas są produkowane) no tak fajnie przysłał używany ale zajechany po wygladzie

received_341101438874959_edit_891721056325389.jpg

received_912290483645657_edit_891766364651424.jpg

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@darwik-firma Zdarza się 😉
Mi kiedyś karta dźwiękowa padła dosłownie ostatniego dnia gwarancji i zdążyłem zrobić zgłoszenie. 

oznacz moderatorów

mach1991
#7 Wielbiciel#

Ale trafiłeś uczciwego sprzedawcę a z tym ja wogole nie mam kontaktu, i przez allegro też nic nie mogę załatwić bo żadnego kontaktu do nich

oznacz moderatorów