anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kolejny raz muszę anulowac zakup.nie przekierowuje mnie na strone banku

monalisa55
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg#

@monalisa55 Jak kupujesz komputer, telefon? Wyświetlają się jakieś komunikaty?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@monalisa55 napisz proszę coś więcej na ten temat, czy możesz przesłać zrzuty lub nagranie ekranu? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

onjeden
#7 Wielbiciel#

Pisze pani to samo od kliku lat wszystkim z tym problemem. Czy w końcu już zna pani odpowiedź? Kupiłem nowy laptop i telefon i na zadnym z tych urządzeń nie przekierowuje tylko siekreci koleczko logowania.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@onjeden Bez filmiku przedstawiającego problem nie jesteśmy w stanie zweryfikować problemu. Proszę, wyślij go na adres spolecznosc@allegro.pl, a w wiadomości dodaj link do bieżącego wątku.  

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

Hetaniel
#7 Wielbiciel#

Umm większość metod płatności nie przekierowuje Cię do banku.
Jeżeli musisz potwierdzić coś w aplikacji banku to musisz tą aplikację otworzyć manualnie, allegro nie ma uprawnień do tego, żeby coś włączać za Ciebie.

oznacz moderatorów