anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komentarz

Agent555
#14 Krzewiciel#

Tak się może zakończyć sprawa wystawienia sprzedawcy negatywnego komentarza przez kupującego. Znalazłem w necie.

Screenshot_20220514-095335.png

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

Puzonix
#11 Animator#

Ktoś się tutaj zawziął i doprowadziła sprawę do końca. Brawo!

Takich wyroków byłoby dużo więcej, a za nieodebrane paczki pobraniowe jeszcze więcej tylko, że działanie administracji sądowej nie zachęca do podejmowania działań. Ostatecznie komu szkodzą te negatywne komentarze od promila udręczonych życiem kupujących? Chyba, że ktoś balansuje na krawędzi blokady konta lub ma problem z utrzymaniem odpowiedniego poziomu jakości sprzedaży. Wielu sprzedawców za bardzo się przejmuje tym systemem komentarzy. Oficjalny sklep allegro się tym nie przejmuje: 3305 negatywów, 99,1% poleceń od użytkowników, a mimo to w każdej kategorii gwiazdkowej mają 5/5. Wiem, że mają bardzo wysoką sprzedaż, ale to pokazuje kogo promuje obecny system ocen. Nie marudzić, przerzucać towar łopatą, sprzedaż ma rosnąć, a klient ma być tylko bankomatem do wypłacania kasy. Trzeba się od dużych uczyć 🙂

oznacz moderatorów

Ziolko39
#16 Inspirator#

@Puzonix Ostatecznie komu szkodzą te negatywne komentarze od promila udręczonych życiem kupujących?

Chyba żartujesz ? 85 % tych negatywnych komentarzy jest wystawiane przez stres i frustracje kupujących. Co można powiedzieć o kupującym, któremu się wszystko wyjaśniło telefonicznie, przedmiot działał zgodnie z opisem, a on wystawia negatyw i między innymi 3 gw za obsługę.

oznacz moderatorów

Puzonix
#11 Animator#

Można powiedzieć, że miał zły dzień, albo jest jednym z tych "udręczonych życiem". Do niedawna na swoim koncie miałem 3 negatywy z czego 3 uczciwie wystawione mimo tego, że akurat w całym łańcuchu allego-my-klient nie my zawiniliśmy. Klient miał jednak prawo ocenić całość transakcji i nie był zadowolony, a co go obchodzi czy to wina informacji jakie wyświetla allegro czy wina przewoźnika, który zgubił/zniszczył przesyłkę. Są to stałe punkty związane ze sprzedażą wysyłkową i ograniczonym kontaktem między sprzedawcą, a kupującym. Jestem z tym pogodzony. Mam takie zboczenie, że regularnie sprawdzam poziom ocen u konkurencji i od lat widzę, że ilość negatywnych komentarzy nie wpływa na ich działalność. Sprzedaż utrzymują, a niektórym nawet wzrasta, także, wydaje mi się, że te komentarze nie są czynnikiem tak mocno decydującym i jeżeli nie ma ich dużo to nie odstraszają klientów. Być może zależy to od asortymentu, a może sprzedaż jest wypadkową wielu czynników.

Tutaj warto zaznaczyć, że problemem nie są już same komentarze negatywne, ale proporcje między komentarzami. Widać wyraźnie to, o czym pisało już wiele osób, że ilość wystawianych ocen sukcesywnie spada, co odczuwają tylko mniejsi sprzedawcy. Na kilkaset zamówień otrzymujemy kilkadziesiąt ocen. O wystawieniu negatywnej nikt nie zapomni, o pozytywnej mało kto pamięta. Tutaj przydałoby się jakieś rozwiązanie.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A może nie urywek a cały wątek, komentarz, manipulujesz jak rząd.😁

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LEW433 wygoogluj sobie , jeśli potrafisz ....

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Po rosyjsku? Może pomożesz!🤣

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LEW433 czyli nie potrafisz , mogłem się domyśleć .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak nie potrafię być obojętny i sprzedawać ruskie artykuły, moglem się domyśleć😞

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LEW433 ja potrafię , bo bardziej zależy mi na ochronie naszego zdewastowanego środowiska  .Produkty od ub. roku są w Polsce mają długą datę , nadają się do zużycia , mają atest, nie zabardzo mogę dociec gdzie widzisz problem .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I są ruskie, tak chronią środowisko, szczególnie ludzi na Ukrainie.😡

oznacz moderatorów

Puzonix
#11 Animator#

@LEW433  Czepiasz się bez sensu. Skoro produkty trafiły do obiegu przed wojną, ruskie i tak dostały już za nie kasę to utylizowanie ich, za co konsekwencje poniesie Polak, to działanie bezsensowne.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#18 Luminarz#

Oby więcej takich ambitnych i nieustępliwych to poziom pochopnie pod wpływem emocji wystawianych opinii negatywnych bardzo by się obniżył .Szacunek dla sprzedawcy .

oznacz moderatorów

Halfrunt
#15 Entuzjasta#

A jednak sprzedawcy nie są tak bezbronni wobec kupujących. 

 

"Ostatnio zarzucono mi, że nie da się wygrywać spraw o komentarze. Proszę bardzo. Jeszcze cieplutkie. Towar o wartości 20 zł, a koszty 1337 zł i czekamy na zadośćuczynienie. Polecam każdemu, żeby to w końcu wyplewić" - napisała właścicielka sklepu z artykułami akwarystycznymi."

 

 

źródło https://wyborcza.biz/biznes/7,147743,28444114,pozew-dla-kupujacego-za-negatywny-komentarz-na-allegro...

oznacz moderatorów

szymela54
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów

Halfrunt
#15 Entuzjasta#

aaaa przegapiłem, niech tam te moderatory to jakoś połączą. 

oznacz moderatorów

szymela54
#12 Orędownik#

@Halfrunt 😊

oznacz moderatorów