anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Korekta lub sfałszowanie artykułu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:120837954
#7 Wielbiciel#

Cześć Próbuję zrozumieć, jak można mieć limit 60 egzemplarzy mojego albumu „Tuesday Morning”, skoro do dystrybutora trafiło zaledwie 30 płyt LP. Obawiam się, że są to podróbki lub podróbki, jeśli nie zostały dostarczone przeze mnie lub dystrybutora???? Wytwórnia płytowa to „Oskar Ludvig”. Ten przedmiot został wyprodukowany wyłącznie w USA przez Rykardę Parasol/Oskar Ludvig i nie ma innego producenta

Hello I am trying to understand how you have a 60 limit of my album "Tuesday Morning " when only 30 LPs went to the distributor. I am concerned these or forgeries if not supplied by me or the distributor.

https://allegro.pl/oferta/rykarda-parasol-tuesday-morning-lp-pink-vinyl-60-limit-15100359782 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

How many copies of this album were released in total? This offer is for one copy only - not 60.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:120837954 sprzedający w tej ofercie sprzedaje jedną sztukę. Nie jestem pewna co ma na myśli umieszczając w tytule oferty "LIMIT 60". Skorzystaj proszę z przycisku "zadaj pytanie", wówczas wiadomość otrzyma sprzedający tej oferty i będzie mógł to wyjaśnić. 

The seller in this offer sells only one item. I'm not sure what he means by putting "LIMIT 60" in the title of the offer. Please use the "ask a question" button, then the seller of this offer will receive a message and will be able to explain it.

Monika
   Moderatorka

oznacz moderatorów