Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonalam zakupu i od razu go anulowałam. Sprzedawca uważa, że nie dostał pieniedzy i o zwrot mam sie domagać od Allegro....co robić?
Sprawdź w zakładce ,, moje zakupy - szczegóły ,, jaki status ma płatność i z wiadomością tu wróć .
@Client:38531709 Jeżeli pieniądze z Twojego konta zostały pobrane i w zakładce Moje zakupy po kliknięciu Szczegóły zakupu, a potem Rozwiń szczegóły zakupu masz status wpłaty Zakończona, sprzedający pieniądze otrzymał i musi Ci je oddać. Jeżeli masz tam status Anulowana lub Nieudana, pieniądze odda Ci Allegro w ciągu 3 dni roboczych.
Jest, że zakończona.... ale ona uwaza, ze kasy nie dostał. Bylo to 7 wrzesnia.
Napisz do Allegro przez ten formularz sprzedawca dostanie odpowiedni komunikat: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@Client:38531709 Zakończona, czyli sprzedawca pieniądze na pewno otrzymał i musi Ci je oddać. Napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o pomoc - wtedy błyskawicznie odda.
Dzięki. Tak zrobiłam i oddał 😊