Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zdecydowała sie prosić o pomoc, ponieważ nie mogę samodzielnie poradzić sobie z reklamacjami. Chodzi o firmę [edycja].
W dniu 22 kwietnia wylicytowałam "zestaw" LEGO Spiderman w warsztacie... . Otrzymałam rzekomy zestaw, ale jak się okazało był to zestaw tylko z nazwy. Nie miałam wiedzy, co on powinien zawierać, oparłam się na zamieszczonych przez firmę zdjęciach. A na zdjęciach było bardzo duuużo klocków, ok. 350 – 390 szt., wiec nie miałam powodów podejrzewać, że coś nie będzie się zgadzało. Otrzymałam zestaw zawierający ok. 180 elementów, ograbiony z najwartościowszych elementów; z tego, co jak się okazało, stanowi sens zestawu: figurek postaci, pojazdu, muru warsztatowego. Okazało się, firma 'ZROBIŁA ILOŚĆ" umieszczając kilkakrotnie zdjęcia tych samych klocków w różnych konfiguracjach, robiąc w ten sposób ilość. Z informacji w książeczce zestawu, dowiedziałam się, powinien on zawierać 355 elementów, ja dostałam około połowę.
W dniu 2 maja wylicytowałam patelnię IBILI 16 cm, wg opisu nadającą się na używanie na płycie indukcyjnej. Sprawdziłam na 3 różnych płytach indukcyjnych i na żadnej nie zadziałała (nie rozgrzała się). Zresztą nie posiadała żadnego oznakowania odnośnie kuchenek, na których można ją użytkować, opakowania oryginalnego nie było, co było wiadome przed licytacją.
25 maja wylicytowałam zabawkę MONSTER JAM autko zdalnie sterowane. Wg oferty sprawne. Niestety, mimo zastosowania nowych baterii autko czasem zatrzymywało się bez przyczyny, a czasem znacząco zwalniało. Nie mogłam niesprawnej zabawki wręczyć wnukowi w prezencie.
10 czerwca zakupiłam szklaną miarkę kuchenną WFM 1 l. Wg opisu " produkt nowy, powystawowy, pęknięty". Na załączonym do opisu oferty zdjęciu rzeczywiście widać wyraźne pęknięcie, ale to mi nie przeszkadzało, ponieważ mam reperaturkę do naprawy pękniętych szyb, którą zamierzałam zastosować. Niestety, informacja o pęknięciu okazał się kłamstwem. Miarka przyszła z dziurą, a firma uważa, że informacja pisemna nie jest wiążąca, że istotne jest tylko zdjęcie. A ja na zdjęciu widziałam pęknięcie. Absurdalne jest wystawianie na licytację przedmiotu szklanego z dziurą. Dlatego nazwano ją pęknięciem.
Pisałam w powyższych sprawach do firmy [edycja].
W przypadku :
LEGO Spiderman w warsztacie... otrzymałam informację, że zestaw było widać na zdjęciach. I że mogę zwrócić jako zwrot konsumencki. Więc zwróciłam, ale zwrotu pieniędzy nie otrzymałam.
W przpadku patelni poinformowano, że sprawdzą na swojej indukcji.
Odnośnie autka MONSTER JAM poproszono o odesłanie w ramach reklamacji celem sprawdzenia oznakowanego produktu, ponieważ każdy produkt znakują w unikatowy sposób, dopiero później rozpatrują zgłoszony problem. Zwróciłam, ale do dzisiaj nie rozpatrzyli.
W przypadku miarki powołano się na zdjęcie, ignorując zarzut, że opis był kłamstwem i wprowadzał w błąd. Nie podano informacji o uwzględnieniu reklamacji, czyli odrzucono.
Trzy pierwsze przedmioty odesłałam na własny koszt.
W przypadku dziurawej miarki nie zażądano oczywiście zwrotu, bo nie miałoby to sensu.
Za żaden z tych przedmiotów nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Zakładasz dyskusję, potem POK. Allegro najczęściej stoi po stronie klientów więc nie powinno być problemu. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Wezwałam Panie moderatorki, one jak mogą to pomogą, z tym zwykle dają radę.
@kaliszaneczka-x Może być mały problem z POK.Pani opłaciła transakcje poza Allegro.Ciekaw jestem jak do tego podejdą.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
miarka nr 1 2 3 3 3 6 4 1 17
Monster Jam 1217 498 2967 patelnia 120 9675 1884
Lego 120 6 3958 190
Ponadto nie otrzymałam gry Hasbro Monopoly numer 1 19888 48607,obiecano zwrot pieniędzy,ale nie zwrócono oraz obiecano bonus 3zł za nie opisane w ofercie rozdarcie w prześcieradle, ale tej kwoty też nie otrzymałam 12123855669. Oczywiście nie otrzymałam też zwrotu za przesyłkę w której wysłałam reklamowane przedmioty.
@Client:35430313 W przypadku reklamacji, jeśli sprzedający uzna reklamację, powinien pokryć koszty przesyłki w obie strony. Jeśli wysyłasz przedmiot na własny koszt, masz prawo poprosić go o zwrot wszystkich pieniędzy.
Z uwagi na to, że na Twoim koncie jest kilkanaście zakupów od tego sprzedającego, podaj mi proszę dokładne numery zamówień lub ofert, których dotyczą opisane przez Ciebie sytuacje.
miarka nr 1 2 3 3 3 6 4 1 17
Monster Jam 1217 498 2967 patelnia 120 9675 1884
Lego 120 6 3958 190
Ponadto nie otrzymałam gry Hasbro Monopoly numer 1 19888 48607,obiecano zwrot pieniędzy,ale nie zwrócono oraz obiecano bonus 3zł za nie opisane w ofercie rozdarcie w prześcieradle, ale tej kwoty też nie otrzymałam 12123855669. Oczywiście nie otrzymałam też zwrotu za przesyłkę w której wysłałam reklamowane przedmioty.
@Client:35430313 Prosimy o numery zamówień. Znajdziesz je, rozwijając szczegóły zakupu w tej zakładce.
miarka nr 1 2 3 3 3 6 4 1 17
Monster Jam 1217 498 2967 patelnia 120 9675 1884
Lego 120 6 3958 190
Ponadto nie otrzymałam gry Hasbro Monopoly numer 1 19888 48607,obiecano zwrot pieniędzy,ale nie zwrócono oraz obiecano bonus 3zł za nie opisane w ofercie rozdarcie w prześcieradle, ale tej kwoty też nie otrzymałam 12123855669. Oczywiście nie otrzymałam też zwrotu za przesyłkę w której wysłałam reklamowane przedmioty.
@Client:35430313 To nie są numery zamówień. Na ich podstawie miarki w ogóle nie udało mi się odnaleźć. W przypadku pozostałych ofert widzę je u Ciebie jedynie w transakcjach nieopłaconych i przez to anulowanych automatycznie. Jeśli nie masz w naszym systemie zamówień zrealizowanych z tymi przedmiotami, doszło tu do zakupu poza Allegro i w tej sytuacji niestety nie pomożemy.
ale o tym, że płacone poza Allegro stoi w temacie.
@AGLOPRIMA2 Nie chodzi jedynie o zapłatę poza Allegro. Zamówienia zostały anulowane, a nie same płatności. W naszym systemie jest więc informacja, że nie doszło do transakcji. Jeśli strony zdecydowały się na finalizację zakupu, odbyło się to poza Allegro.
@Client:35430313 udaj się do rzecznika konsumenta wesprze Cię w mediacjach 🙂