anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Maly problem z oplatami.

MAMY ROZWIĄZANIE!
108696392
#8 Zapaleniec#

Bylam do niedawna w stanie robic szybkie przelewy, kiedy cokolwiek u was kupowalam. Teraz cos nie dziala i manualnie musze robic przelew tradycyjny. Czy to przez Was, czy to wina banku?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
LEW433
#21 Demiurg#

Szybkie działają, ale przelew tradycyjny to inna para kaloszy > całkowicie inny sposób.

oznacz moderatorów
108696392
#8 Zapaleniec#

Wiem, dlatego chce to naprawic.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@108696392 Opisz dokładnie co się dzieje, kiedy próbujesz wybrać szybką wpłatę online.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
108696392
#8 Zapaleniec#

Kiedy cos oplacalam wybieralam moj bank z listy, to mnie zabieralo na strone banku, logowalam sie i tam juz wszystkie informacje dotyczace przelewu juz byly i ja tylko potwierdzalam.

Teraz, kiedy wybieram moj bank i to mnie zabiera do strony logowania, kiedy wprowadzam haslo to wcale sie nie loguje, tylko zabiara mnie to do strony glownej banku i ponownie musze sie logowac i wpisywac wszystkie dane potrzebne do oplaty.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@108696392 Sprawdź proszę czy problem występuje niezależnie od przeglądarki, z której korzystasz. Jeśli tak, zapytaj o przyczynę w swoim banku. W przypadku wykluczenia przez bank problemów po swojej stronie, daj nam znać ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
108696392
#8 Zapaleniec#

Dziekuje. Mam jeszcze jedna sprawe. W tamtym tygodniu kupilam zegarek za 360zl. Wczoraj te pieniadze wrocily na moje konto wczoraj i nie wiem dlaczego.

Skontaktowalam sie ze sprzedawca, w ich systemie jest platnosc w toku. to samo pokazuje moje konto w Allegro. Na wszelki wypadek, aby nie stracic zakupy zaplacilam ponownie. Czy moze Pani sprawdzic co sie dzieje?

oznacz moderatorów
108696392
#8 Zapaleniec#

Sprostowanie, to bylo w tym tugodniu.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@108696392 Widzę, że płatność jest w toku, ponieważ wybrała Pani przelew tradycyjny. Takie wpłaty są rozliczane dłużej, do kilku dni roboczych.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów