anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z aplikacja letyshops caly czas odrzucaja cashback tlumaczac ze nie dostali prowizji

Client:102652995
#7 Wielbiciel#

Aplikacja letyshops odrzuca caly czas casback tlumaczac ze nie dostali prowizji od parntera czyli allegro czy ktos mial taki problem i czy go rozwiazal dziekuje za wszyskie podpowiedzi

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102652995 czy kontaktowałaś się już z pomocą Letyshops? Niestety nie mam możliwości sprawdzenia, dlaczego to nie przechodzi i nie otrzymujesz cashback. Nie rozumiem o jakiej prowizji piszą, więc najlepiej dopytać ich o to. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:102652995
#7 Wielbiciel#

30 listopada mialem zamowienie na 850 zl cashback nie przyszedl mi automatycznie wiec wyslalem screeny po 5dnia przyszlo mi ze zostaly odrzucony z powodu braku prowizji od partnera pidalem duzo razu ale upieraja sie ze nie beda mi rekompesowac z wlasnych srodow 

 

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102652995, po naszej stronie zamówienie zostało poprawnie sfinalizowane. Jeśli chcesz, możemy wysłać Ci mejla z potwierdzeniem, że wskazana transakcja została prawidłowo zakończona. Ewentualną reklamację należy złożyć bezpośrednio w tym serwisie. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

czechu-3
#1 Nowicjusz#

Czy jest możliwość sprawdzenia poprzez kontakt z wami czy letyshop ma podstawy do odrzucania mi cashback-u. Początki współpracy z letyshop nie sprawiały problemów, każdy zakup na Allegro był zaakceptowany zwrotem a od jakiegoś czasu każdy jeden zostaje odrzucony.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@czechu-3 Niestety nie ma takiej opcji. Nie mamy wpływu na to w jaki sposób letyshops rozlicza zakupy. Jeśli po stronie Allegro zamówienie zostało poprawnie opłacone i w zakładce Moje zakupy płatność jest zakończona, nic więcej nie możemy zrobić. Pozostaje Ci jedynie kontakt z letyshop. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów