anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Manipulacja i wyłudzenie przez Inpost

mackomw
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam problem z odzyskaniem pieniędzy za zagubioną przesyłkę przez Inpost. Złożyłem reklamację w Inpost. Zostałem poproszony o przesłanie skanów potwierdzających zakup oraz oświadczenia od sprzedającego od odstąpieniu z roszczeń z tytułu opłaconej przesyłki - co zrobiłem. Okazało się, że Inpost każe mi dochodzić zwrotu kosztów dostawy od srzedającego, twierdząc że ode mnie nie dostał wpłaty. Natomiast sprzedający zrzekł się ma korzyść kupującego co wyraźnie jest napisane w oświadczeniu.  Numer oferty 11260330510. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

az1rael
#21 Demiurg#

@mackomw inpost jest w tym przypadku nie halo bo to ty zawierałeś umowę na usluge transportu z nimi i ono ten transport zmaścili

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mackomw czy posiadasz numer reklamacji lub zgłoszenia w Inpost? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mackomw
#7 Wielbiciel#

Numer reklamacji IPR12664555

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @mackomw,

jeżeli odpowiedź jaką otrzymałeś na złożoną reklamację budzi Twoje wątpliwości zachęcam Cię w pierwszej kolejności do podjęcia kontaktu mailowego z Opiekunem Reklamacji.

Dane Opiekuna wraz z jego adresem email do kontaktu znajdziesz w dolnej części otrzymanej odpowiedzi z wynikiem reklamacji.

W przypadku dodatkowych pytań niezwiązanych ze złożoną reklamacją lub w przypadku utrudnionego kontaktu z Opiekunem Reklamacji zapraszam Cię do podjęcia bezpośredniego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta InPost pod adresem email: pomoc@inpost.pl

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@InPost pytałem komu dopisujecie do rachunku przedłużanie odbioru paczki z paczkomatu sprzedawcy czy odbiorcy?

oznacz moderatorów