anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nękanie niechcianymi przelewami!

Client:40390572
#7 Wielbiciel#

Witam.
Od kilku dni otrzymuje wciąż taki sam przelew na konto.Zwracam go,a po kilku godzinach lub na drugi dzień znów to samo.Niczego nie zwracałem,niczego nie anulowałem,to co kupiłem-otrzymałem.Nie jest to duża kwota,niecałe 30zł,nie wiem też od kogo i z jakiego tytułu.Na pewno jest to związanego z Allegro.Według kodeksu nie mam prawa zatrzymać takiego przelewu.Nie wiem,jak to zatrzymać,a rachunku w banku nie będę zmieniać z takiego powodu.Nigdzie nie znalazłem podobnego problemu.Co z tym zrobić?Ktoś,coś?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

komis-bell
#21 Demiurg#

Skąd pewność że to jest związane z allegro?

oznacz moderatorów

Client:40390572
#7 Wielbiciel#

Dzięki,ale to nie jest odpowiedź na mój problem.

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Sugeruje sprawdzenie żródła przelewu i danych nadawcy, dane i bank, może to cos wyjasni.

oznacz moderatorów

Client:40390572
#7 Wielbiciel#

Sprawdzilem i stąd wiem,że jest to związane z allegro.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

Trochę bez sensu!

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:40390572 Jakie dokładnie są dane nadawcy oraz tytuł tego przelewu? Prześlij potwierdzenie na adres: spolecznosc@allegro.pl. W treści wiadomości podaj link do tego wątku.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:40390572
#7 Wielbiciel#

Poniżej dwa screeny z 5 przelewów jakie otrzymałem od 10 kwietnia.Różnią się w zasadzie tylko tytułem i to też nie zawsze.Screenshot 2024-04-15 at 20-20-15 Pekao24.png

 

Screenshot 2024-04-15 at 20-40-24 Pekao24.png

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

My bez zatwierdzenia przez moderacje obrazków nie widzimy!

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:40390572 Na przesłanych potwierdzeniach nie widzę informacji o Allegro. PayPro nie jest operatorem płatności, który współpracuje wyłacznie z Allegro. Najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z Przelewy24, żeby wyjaśnić tę sprawę: https://www.przelewy24.pl/kontakt

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:40390572
#7 Wielbiciel#

Na maila dostaję też potwierdzenia przelewów i tam jest info,że to z Allegro.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:40390572 Prześlij zrzuty tych wiadomości.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:40390572
#7 Wielbiciel#

Okazało sie,że to jeden ze sprzedających postanowił uszczęśliwić mnie na siłę i zwrócić mi należność(bez mojej wiedzy),po tym,jak wystawiłem negatywną ocenę.Przelewy były poprzez Allegro,dlatego nie można było tego powstrzymać,ale sprawa zostła już wyjaśniona i,mam nadzeieję,że zakończona.
Dziękuję wszystkim za dobre chęci.

oznacz moderatorów