anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nekanie oraz groźby przez sprzedającego.

BartoszFilipiak
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, czy allegro ingeruje w groźby ze strony sprzedającego? Cały czas mnie nęka i grozi, zarówno w wiadomościach na allegro jak i telefonicznie. Wypadałoby jakoś zaingerować w zachowanie jednego ze sprzedających.

Bez tytułu.png

 @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
32 ODPOWIEDZI 32

BartoszFilipiak
#7 Wielbiciel#

Tutaj już nie chodzi o te 6 zł tylko o to jak zostałem potraktowany przez sprzedającego.

oznacz moderatorów

BartoszFilipiak
#7 Wielbiciel#

@ELMIXAGD_pl Zawsze można zamknać działalność gospodarczą i się przebranżowić 😉 Zacznijmy od tego że moje 3 tygodnie w trasie to nie jest urlop. Co do opinii ma to dużo wspólnego bo nie zostałem należycie obsłużony. Poczytaj inne opinie na temat sprzedającego. Batalia właśnie jest ze względu na obsługę klienta, a nie ze względu na szkło za 5zł. Gdzie w Niemczech wczoraj kupiłem za 5 euro wraz z uslugą naklejenia. 

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

6 zł... zaiste jest to powód do toczenia takich batalii. Mnie byłoby po prostu wstyd. I po prostu szkoda byłoby mi tego poświęconego czasu - przeliczając na złotówki. Jak widać - masz sporo czasu tego czasu na tych "wyjazdach". Zgadza się - możesz zamknąć swój interes i nie wyjeżdżać w trasę i możesz się "przebranżowić" - przecież nikt Ci tego nie broni. I wtedy szybciej będziesz mógł reagować. Również w Polsce możesz sobie kupić naklejkę za kilka zł z funkcją naklejenia - nikt Ci tego nie bronił - ale skoro zdecydowałeś się dać zarobić Niemcom - to już  Twoja sprawa.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I tu zapomniałeś dodać skoro taka błaha sprawa a sprzedający żąda zdjęć? czyli dla niego nie była błaha, mógł żądać odesłania a komentarz nawet po wymianie jest, powinien odzwierciedlać przebieg transakcji, więc raczej był.

oznacz moderatorów

BartoszFilipiak
#7 Wielbiciel#

@LEW433 Dostał zdjęcia to stwierdził że szkło przyklejone na iphone xDDDDDD  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Uważam że za dużo było dyskusji, jak się chce za dobrze to tak wychodzi, należało złożyć reklamacje i już. Zauważ że tu dyskutujesz z sprzedającymi, którzy nie są obiektywni.😁

oznacz moderatorów

toMCioPP
#11 Animator#

ty za to jesteś tak obiektywny, że ręce opadają. Polecałeś mi oddać szmal i kazać sobie zostawić towar naciągaczowi, który chciał mnie jawnie oszukać. Nawet allegro mi rację przyznało. Kompromituj się jeszcze bardziej.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Po przeczytaniu tego tematu widzę, że należałoby przeprosić sprzedającego za kłopoty, zapłacić mu zadośćuczynienie za napisanie prawdy i osobiście pojechać do miasta sprzedawcy celem wymiany wadliwego towaru (na koszt kupującego).

@toMCioPP: ja na przykład NIE rozumiem dlaczego przy (częściowym) odstąpieniu od umowy na zwrot pieniędzy musze czekac minimum 14 dni od odebrania przesylki przez sprzedajcego a nawet i 30-60 dni (w sytuacji kiedy odsylam towar w 24h od odebrania, max 48h). Na poczatku pisalem jeszcze maila w tej sprawie ale odpuscilem sobie jak mnie sprzedajacy chcial naciagnac na 2x500zł (marzec 2020). Nie dość, że miał pretensje o co mi tak naprawdę chodzi to żądał ode mnie numerów przesyłek, dowodów wysyłek, kopii e-maili itp (wiadomo jak to działało w III/2020r.) Na mój opór i stwierdzenie, że ma burdel w zwrotach i powinien poprawić organizację pracy w swojej firmie zaczął być agresywny łącznie z groźbami (telefonicznymi), że przyjedzie do mojego miasta i mi spuści wp****l. Napisałem mu, że może niech mu sie zwiną zwoje w mózgu jesli ma i zwroci sie do swojego opiekuna Inpostu o wyjasnienie sprawy. Co ciekawe... inteligentny opiekun Inpostu odpisał mu, że do przesyłki nr xxx do mnie NIE był generowany zwrot. Dopiero jak wzialem sprawy w swoje rece (inny konsultatnt znalazl zwrot) to udalo sie wyjasnic sprawe i pieniadze dostalem grubo po miesiacu.

Od III/2020:

a) nie odbieram ZADNYCH telefonów (pierwszy lepszy numer mam przypisany do konta),
b) jak ktoś się spóżnia ze zwrotem 7 dni po terminie (14 dni po odesłaniu + 7 dni poślizgu) zakładam dyskusje
c) w 99% wystawiam negatywa za brak zwrotu w teminie
d) jesli widze, ze u sprzedajacego to wypadek wycofuje negatywa (1%) jesli to stala akcja za ktora ma negatywy - nie wycofuje

I co ciekawe...w 95% wszyscy uwazali, ze nic sie nie stalo, ze sie czepiam i ze jestem dziwnym.

Od III/2020r. prowadze rejestr zwrotów i wszystko zapisuje.

Bezczelność niektórych sprzedawców sięga zenitu.

I niestety...brak zwrotu pieniedzy w terminie to czeste zjawisko.

oznacz moderatorów

toMCioPP
#11 Animator#

A ja nie rozumiem dlaczego rok temu wirus zarażał w dyskotekach, a w biedronkach, auchanach i innych lidlach już nie.
Ale było jak było i nie ma sensu tego drążyć.
Są jakieś wytyczne, prawo, mniej lub bardziej absurdalne zasady, więc albo się do nich stosuję, albo nie korzystam z tych opcji i mam święty spokój.
Nie pasuje mi kupowanie na allegro, nie kupuję na nim. I to jest fakt. Bo nie kupuję już od dawna. Chciałem ochronę na ekran, poszedłem do komisu, za 4 dychy hybryd z przyklejeniem i mam spokój. Jak ktoś chce się bawić w janusza biznesu, proszę bardzo. Ale ryzyko warto wpisać w koszty.
Pozdro.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@toMCioPP: Widzę, że raczej dalej nie ogarniasz o co tak naprawdę chodzi.

Jeśli ja się stosuję do wytycznych serwisu i Ustawy Konsumenckiej to oczekuję, że sprzedawca również. Jeśli sobie nie radzi niech zrezygnuje. Zapomniał zwrócić, przeoczyl? Zdarza sie - wystarczy przeprosic a nie morde drzeć albo być zdziwionym o co mi chodzi...jakieś tam przeoczone 1000zł za kurtki których sprzedający nawet nie potrafił odpowiednio wymierzyć. Albo drugi sprzedawca ktory dostal mase negatywów: zamawia klient bluze jasnoszarą a dostaje czarną, zamawia 6XL a dostaje 4XL... (i robi z klienta **piiip**ę twierdzac, ze wszystko gra) i tak w kółko.

I nie. Nie wszystkie modele kurtek są dostępne lokalnie (w sklepach) w moim mieście (zestaw kolorów, fason, rozmiar). I nie. Nie chodziło tu o niską cene tylko o podane wyzej parametry.

 

oznacz moderatorów

toMCioPP
#11 Animator#

Skoro ktoś kupuje u dżentelmena, który ma w opór negatywów, to tak jakby robi sobie lipę na własne życzenie. 

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

@Client:104371448

A możesz tutaj się jeszcze wypowiedzieć, z jakiego tytułu dokonujesz zwrotów?

U mnie to prawie w 100% jest jeden powód - nieważne, co sobie klient zaznaczy w powodzie zwrotu - może wpisać co chce - ale w prawie 100% są to są zwroty z powodu odstąpienia od umowy związane z zakupem większych ilości przedmiotów, żeby otrzymać darmową przesyłkę SMART, po czym klient zostawia sobie nawet przedmiot za 3 zł , a zwraca przedmioty za 37 zł - bo może....

Teraz podlicz sobie koszty i zyski sprzedającego w takiej transakcji - "częściowy zwrot towaru" - o tym piszesz. Sprzedawca musi skompletować towar, zabezpieczyć go, spakować, zapłacić pracownikowi za jego pracę, obsłużyć zamówienie. Kupujący rezygnują i odsyłają część zamówionego towaru tylko w jednym przypadku - mają darmową przesyłkę SMART. W takim przypadku mogą zakupić towar nawet za 1 zł i mieć darmową przesyłkę. Bo resztę zwrócą - bo im się to należy...

A jaki zysk z tego ma sprzedający? Przewoźnik zainkasuje swoją kwotę. Allegro pobierze prowizję od transakcji. Allegro zwróci prowizję za zwracany towar. Nie zwróci pobranej prowizji za koszt wysyłki. Wszyscy są na "plus", oprócz sprzedawcy.  

Oczywiście możesz postępować w taki sposób - kolejni sprzedający będą Cię dodawać do CL. Robisz zakupy dla darmowych przesyłek - potem zwracasz część produktów. W takim przypadku sprzedawcy mogą nawet Cie zgłaszać do serwisu Allegro - powód jest jasny i prosty. 

 

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

Fakt. 6zł - trzeba na zawsze udupić sprzedawcę, żeby już nie mógł sprzedawać na All.

 

oznacz moderatorów