Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio pisałam w sprawie sms z kodem potwierdzającym zakup ze go nie dostaje na tel i nie mogę nic kupić. Mówiliście zebym poszła do banku tam sie okazało ze wszystko jest ok z moim kontem,Allegro też spawdzało moje konto tez jest ok. Założyłam nowe konto męzowi żeby zobaczyć czy on bedzie mógł coś kupić też nie może. Loguje sie na telefonie i na laptopie i cały czas jest ten sam problem.Usuwałam całą historie i nic nie pomogło...Pomoże ktoś?
@Client:86979027 Wygląda to jednak na problem po stronie banku. Gdy robisz inne przelewy, poza Allegro, otrzymujesz kod?
Z innymi przelewami jest ok
Dla mnie taki kod wysyła bank a nie Allegro.
@Client:86979027, widzę, że sprawę wyjaśniasz w prowadzonej z nami korespondencji mejlowej - mam nadzieję, że zostanie ona szybko wyjaśniona. 🙂
A jak długo mam czekać na rozwiązanie problemu ? I moje drugie pytanie brzmi kto mi zapłaci za smarta jak już ponad miesiąc nic nie mogę kupić a Smart jest wykupiony..