Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Nie można zamówić rozmowy telefonicznej dlaczego co się dzieje, dlaczego miesiące są w języku angielskim mam ustawiony język polski, aplikacje są zaktualizowane
@Agent555 Czy problem pojawia się tylko w aplikacji czy również w przeglądarce?
@nat_not tylko w aplikacji , w przeglądarce jest wszystko ok, ale wolę korzystać z aplikacji, dodam że dzisiaj również z aplikacji nie mogłem wypłacić pieniądxy za sprzedaż przedmiotu. Po kontakcie telefonicznym z doradca udało nam się wypłacić pieniądze trzeba było to zrobić z przeglądarki, niestety z aplikacją jest coś nie tak , dzisiaj aplikacje były zainstalowane
@Agent555 Spróbuj ponownie odinstalować i zainstalować aplikację. Napisz też proszę czy masz możliwość sprawdzenia działania aplikacji na innym urządzeniu.
@nat_not nie pomoglo
@Agent555 Na zrzutach, które przesłałeś widzę, że nie masz zaznaczonej daty kontaktu - opcja umówienia rozmowy telefonicznej pojawi się w momencie kiedy zaznaczysz dogodną datę, następnie godzinę i na końcu zaznaczysz "potwierdź". Zrzuty są usunięte, ze względu, że widniał tam Twój numer telefonu oraz adres e-mail. Chroń proszę swoje dane i nie udostępniaj ich na forum. 😊
@Sa_nova na zrzutach które widniały, w formularzu kontaktu tylko to widniało nie pojawiła się opcja zatwierdź itp , wiele razy zamawiałem kontakt telefoniczny od założenia konta i nigdy nie było z tym problemu.
Dziękuję za usunięcie zrzutów z moimi danymi konta
@Agent555 czy możesz proszę przesłać nagranie z kolejno wykonywanych kroków przy próbie zamówienia rozmowy telefonicznej na ten adres: spolecznosc@allegro.pl. Będzie to pomocne przy weryfikacji z działem technicznym. W mailu załącz link do tego wątku.