anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę otworzyc koszyka

MAMY ROZWIĄZANIE!
anetawozniak91
#1 Nowicjusz#
  • Cześć, nie mogę wejść do swojego koszyka. Od kilku dni pokazuje mi się komunikat "ups, coś poszło jie tak wygląda, że to problem po naszej stronie", o co chodzi? 
oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
mdrogeria
#21 Demiurg#

pewnie kolejna awaria , o tej porze dnia wchodzi sporo zamówień .... a dzisiaj CISZA jak makiem zasiał .

oznacz moderatorów
AnavriN_0
#8 Zapaleniec#

Nie działa mi koszyk. Wrzuciłam tam kilka przedmiotów ale nie mogę dokończyć zakupów. Wyświetla się informacja że coś jest nie tak że strony Allegro. Co można z tym zrobić. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Spróbuj pod inną przeglądarką. 

oznacz moderatorów
AnavriN_0
#8 Zapaleniec#

Nie korzystam z przeglądarki.  Mam zainstalowaną aplikację 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

tutaj zwykle coś nie działa poza sprawnym naliczaniem prowizji od sprzedaży .

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@anetawozniak91 @AnavriN_0 Czy możecie przesłać tutaj zrzut lub zdjęcie z tym komunikatem? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
AnavriN_0
#8 Zapaleniec#

Nie da się dodać prezent screena. Jakąś masakra....

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

Skorzystaj z ikonki aparatu:

ko_alka_0-1644511177487.png

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
AnavriN_0
#8 Zapaleniec#

Nie mam takiej ikonki

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@AnavriN_0 Jeśli korzystasz z telefonu z systemem iOS (Apple) wejdź w App Store i pobierz aplikację Allegro: https://apps.apple.com/pl/app/allegro/id305659772?l=pl

Jeśli korzystasz z urządzenia na Androidzie, wejdź w Google Play i pobierz aplikację Allegro: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.allegro&hl=pl&gl=US 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
AnavriN_0
#8 Zapaleniec#

Ale ja korzystam już z aplikacji

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@AnavriN_0 W takim razie zaktualizuj proszę swoją wersję aplikacji. Sprawdziłam tę sytuację u siebie na telefonach z systemem iOS i Android, nie napotkałam na problem opisywany przez Ciebie. 

Zaktualizuj swoją aplikację i jeśli ten komunikat wciąż będzie się pojawiał, to napisz mi z jakiej wersji aplikacji korzystasz i z jakiego urządzenia. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
AnavriN_0
#8 Zapaleniec#

Zaktualizowałam i koszyk już działa. Dziękuję bardzo za pomoc!

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@AnavriN_0 Bardzo się cieszę, miłych zakupów 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
AnavriN_0
#8 Zapaleniec#

Jest informacja że  "ups coś poszło nie tak. Problem leży po naszej stonie"

oznacz moderatorów
AnavriN_0
#8 Zapaleniec#

Jak można przesłać zrzut? Tu nic nie działa...

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@AnavriN_0 Rozumiem, że do swojego koszyka również chcesz przejść z telefonu? Czy masz zainstalowaną aplikację Allegro? 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
AnavriN_0
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry. Dlaczego nie działa koszyk od 2 dni. Wrzuciłam tam produkty i nie mam możliwości ich kupić. W załączeniu prezent screen.

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@AnavriN_0 Cześć. Czy mogę prosić o ponowne przesłanie zrzutu ekranu? Nie widzę go w wątku. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów