Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak przechodzę do płatności i zaloguję się do banku to otrzymuję komunikat o braku wybranego rachunku 😞
Wcześniej wszystko działało.
@Hudzikowski spróbuj wyczyścić ciasteczka i pamięć podręczną w przeglądarce, ale jeśli problem pojawia się po zalogowaniu do banku to z bankiem musisz wyjaśnić ten problem.
Niestety ale nie mogę zapłacić czy z przeglądarki czy z telefonu.
Ja też od wczoraj czy też od przedwczoraj nie mogę opłacać zakupów poprzez Bank Credit Agricole. Po zakupach system poprawnie przekierowuje na stronę logowania banku ale po zalogowaniu zamiast wyświetlić okno do uwierzytelnienia wylogowuje z banku. Zakładam że to wina banku bo w weekend robili jakąś aktualizację. Zgłosiłem to już ale na tą chwilę nie mogę opłacić zakupów.