anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie nalicza się kwota zakupów w Strefie fachowca

Bartolomea
#7 Wielbiciel#

Witam, od początku miesiąca nie aktualizuje mi się kwota zakupów w Strefie fachowca. Obecnie wciąż mam widok z 1 lipca. Pisałem do allegro ale albo udają że nie wiedzą o co chodzi albo nie potrafią tego naprawić i nie chcą się do tego przyznać. Czy ma ktoś podobnie? Co mogę zrobić żeby zaktualizowały mi się zakupy. Dodam że problem występuje niezależnie czy korzystam z komputera czy telefonu.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Bartolomea bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. To problemy po naszej stronie i staramy się je naprawić, ale nie mogę wskazać konkretnej daty kiedy to nastąpi. Pracujemy nad tym. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów