anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie odebrałam przesyłki, a sprzedawca nie chce wypłacić mi zwrotu - co teraz mogę zrobić?

Client:48207666
#7 Wielbiciel#

Witam 

Mam problem ze zwrotem bo bardzo długo czekałam na paczkę ponad tydzień i wyjechałem i nie mogłam odebrać. Paczka została zwrócona do nadawcy. Nie zrobiłam zwrotu na stronie allegro. Co mam teraz zrobić bo bez adnotacj zwrotu sprzedawca nie chce wypłacić mi zwrotu. Proszę o odp

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

Nie ma obowiązku dokonywania zwrotu przez formularz Allegro, sprzedawca nie może tego wymagać. Wyślij sprzedającemu mailem oświadczenie o rezygnacji z zakupu, to musi wystarczyć. Jeżeli będzie problem, otwórz spór https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się zwrotu wpłaty. Po 24 godzinach pomoże Ci tam pracownik Allegro.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:48207666 sprzedawca ma rację nie odebranie to nie zwrot, oczywiście masz prawo dokonać zwrotu przed odebraniem ale musisz poinformować o tym, przez allegro lub wysłać pismo "odstąpienie od umowy zawartej na odległość"  Podeślij pismo lub przez allegro to Ci sprzedawca odda potrzebuje to księgowości żeby papiery się zgdzały i mógł Ci oddać kasę, oczywiście pomniejszoną o koszt zwrotu paczki bo to przy odstąpieniu jest po stronie kupującego 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kostas11 Sprzedawca nie ma racji. Kupująca upomniała się o zwrot wpłaty, już samo to jest oświadczeniem o rezygnacji z zakupu. Gdy w takiej sytuacji kupująca nie otrzyma zwrotu środków, może otrzymać je z POK, w tedy Allegro może wymagać od sprzedawcy pokrycia kosztów.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48207666 Sprawa została rozwiązana w dyskusji. Dziś Sprzedający zlecił zwrot na Twój rachunek. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów