anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zakupiony telefon komórkowy LG K 10

Client:102459238
#1 Nowicjusz#

Zakupiłam telefon komórkowy LG K 10 przez pomyłkę i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zakupiony towar

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:102459238 Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko otrzymasz zwrot pieniędzy. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

zapłaciłeś czy finansowanie bylo przez pay.?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A coś więcej, otwórz dyskusję wyjaśnisz sobie to ze sprzedającym: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

na AL: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

tu masz warunki skorzystania z POK: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania-z-programu-o...

oznacz moderatorów

A3dam
#18 Luminarz#

@Client:102459238 
Aby otrzymać zwrot pieniędzy należy odstąpić od Umowy (składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie) i odesłać (zwrócić) rzecz do Sprzedawcy.
Sam zakup (nawet przez pomyłkę) do zwrotu pieniędzy jeszcze nie uprawnia.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Client:102459238 Abym mogła sprawdzić czy Sprzedający zlecił zwrot w naszym systemie podaj mi proszę numer oferty oraz login konta, z którego było złożone zamówienie. Niestety na koncie, z którego tutaj piszesz nie ma w ogóle takiego zakupu. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów