anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie rezygnowałem z przesyłki zaparzacza do kawy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:105509242
#1 Nowicjusz#

23 02 2023 zamuwiłem zaparzacz do kawy i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem nr.przesyłki to 1671215666

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:105509242 To zamówienie jest u nas automatycznie anulowane, ponieważ nie dokończyłeś płatności za ten zakup. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:105509242
#1 Nowicjusz#

Jest nie prawdą ze niby nie dokończyłem płatności

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:105509242 jaki status figuruje przy transakcji ?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:105509242 A w jaki sposób dokonałeś płatności? Czy posiadasz jakiekolwiek potwierdzenie? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów