anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieoryginalne przedmioty, firmy krzaki

elesta
#7 Wielbiciel#

Cześć. Jestem zielony w forach, więc proszę o wybaczenie wszelkich błędów.

Kupiłem towar na firmę, na fakturę. W treści aukcji było mowy, że to "zamiennik", przyszedł towar nieoryginalny. Zaczęła się dyskusja przez zadaj pytanie w temacie tego, że to podróbka i drugi - braku faktury.

O tyle o ile doszliśmy do porozumienia (dla ciekawych dostałem zwrot pieniędzy w 100%, towar zostaje u mnie, a faktury się chyba nie doczekam) to mam pytania następujące:

W danych firmy widnieje Istambuł - jak się takich wianków wystrzegać, żeby się nie władować.

Na etykiecie z inpostu widnieje "SK Client, Firmowa 8B Robakowo 62-023 fulfillment by SK 428940908" A więc nadawcą jest jeszcze coś innego. O tym adresie jest dużo w internecie.

Jaka jest metoda na otrzymanie towaru bez faktury - formalnie tego towaru nie mogę potem sprzedać.

Jaka jest metoda, żeby nie dostać nieoryginalnego towaru.

 

Jeśli mogę tu podać nazwę sprzedającego, proszę o informację. Bez tego jednak nie podam - nie chcę się narażać. Mam wrażenie, że allegro nie bardzo chciało się w to mieszać w dyskusji. Przy okazji dodam, że nie rzadko kupując towar od sprzedawcy z Polski musiałem się upominać o fakturę.

 

Byłbym Wam bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki i odpowiedzi.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

Na to wszystko nie ma 100% metody. To tylko Allegro, tu zawsze możesz być oszukany. 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Dobrze jest przed zakupem przepytać sprzedawcę o szczegóły wysyłki ,gwarancji ,wystawiania faktur przez opcje "zadaj pytanie sprzedającemu" . Jak jakiś sprzedawca ma coś do ukrycia to nie podejmie tematu lub będzie coś kręcił a to jest sygnał dla ciebie że nie warto u niego kupować .Warto też przed zakupem sprawdzić opinie o sprzedawcy .

oznacz moderatorów

elesta
#7 Wielbiciel#