Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, zamawiam często rzeczy w róznych wariantach/rozmiarach do porównania i część zamówienia odsyłam za pomocą darmowych zwrotów paczkomatem. Jeszcze do niedawna każdy taki zwrot w ciągu kilku dni otrzymywałam - najpierw mail o zleceniu zwrotu środków, a za chwilę kasa była na koncie. Od jakiegoś czasu o każdy jeden zwrot (od różnych sprzedawców) muszę się upominać. Mija 14 dni a sprzedawcy milczą, dopiero po upomineniu łaskawie dają znać, że zwrot faktycznie dotarł. Czy coś się zmieniło po stronie sprzedawców, że nagle zwroty to taki problem, czy po prostu mam ostatnio takiego pecha? Dorzucam już do każdego zwrotu kartkę z kompletem danych dot. mojego konta i zamówienia, bo może nie wiadomo, co zwracam, ale problem dalej jest ten sam...
Client:39145207 rób przemyslane zakupy , a unikniesz podobnych sytuacji 😁
Bardzo chętnie będę "robić przemyślane zakupy", jak tylko ekrany komputerów zaczną w 100% odzwierciedlać kolory, ujednolicimy rozmiarówkę odzieży wszystkich producentów, a zdjęcia będą w pełni oddawać jakość produktów.
@Client:39145207 Szczerze ja aż się temu nie przyglądam(czas), ale jak się mieści w ramach rozsądku to nie obniżam "gwiazdek".
Ale lewe punkty lwu walisz 🙂
Client:39145207 wykalibruj odpowiednio ekran
@Client:39145207 Jak tak jest i to jest po stronie sprzedawców , masz prawo do oceny wg twojego odczucia.
Wystawiaj negatywy za opóźnienia w zwrocie wpłaty.
Cóż, zgodnie z obowiązującymi przepisami, "Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności,w tym koszty dostarczenia towaru. "
Co ważne - "Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do chwili otrzymania zwracanej rzeczy lub potwierdzenia jej odesłania"
Jak napisał wyżej xyz - zawsze możesz dać wyraz niezadowoleniu w stosownym komentarzu. O ile sprzedawca nie dotrzymał terminu, oczywiście.