anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Obniżenie kwoty rekompensaty

sylwusiowy
#7 Wielbiciel#
  • Anulowałam zamówienie natychmiast po jego złożeniu i zapłacie ze względu na długi czas przesyłki. Zapłaciłam blikiem jak zawsze. Odczekałam 14 dni na zwrot pieniędzy, nie otrzymałam ich. Skontaktowałam się ze sprzedawcą, który twierdzi, że środki zwrócił na jakieś dziwne konto, z którego nie korzystam. Nie dostałam ani grosza zwrotu. Kolejny mail do sprzedawcy został zignorowany. Chcę złożyć wniosek o rekompensatę, ale po jego wypełnieniu każe mi obniżyć kwotę, uzegledniajac zwrot od sprzedawcy. Chcę zwrot 100%, bo sprzedawca nie zwrócił nic. Jak mam złożyć ten wniosek? 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sylwusiowy, czy chodzi o zamówienie nr aea70282-2d7f-11ec-aed4-e13c7a1369a0? Sprzedający zwrócił środki 16.10.2021 r. Natomiast w przypadku zwrotu metodą BLIK, szukając zwróconej wpłaty, należy kierować się datą wpłaty za zakup, a nie datą zwrotu. Czy mogę Cię prosić o ponowne zweryfikowanie, czy nie masz zwrotu na swoim koncie? 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@sylwusiowy Złóż wniosek na pełną kwotę, o ile na pewno nic nie otrzymałaś od sprzedawcy. Jeżeli wniosek z pełną kwotą jest blokowany i nie możesz go wysłać, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...

oznacz moderatorów