anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność nieudana mimo płacenia

Client:69024533
#1 Nowicjusz#

Płatność nieudana mimo opłacenia. Status płatności przez chwilę był realizowana po czym znowu pokazało się nie udana. Zapłaciłam kartą zawsze, a mimo to pieniądze z konta nie wyszły. Co robić? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:69024533 Nieudana, pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni. W zakładce Moje zakupy ponów płatność.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:69024533 Jeśli środki nie zostały pobrane z konta, spróbuj proszę ponowić tę płatność. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów