Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Chciałam zrobić zakupy w ratach. Kliknęłam Zakupy na raty, wybrałam bank. Bank wszystko zweryfikował pozytywnie. Po zatwierdzeniu umowy, weryfikacji czekałam na informację o zakupie wybranego przedmiotu. Otrzymałam informacje z Banku - wskazanego do umów ratalnych przez Allegro -
Szanowny Kliencie,
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Towar, który chciałeś kupić na raty nie jest już niestety dostępny w serwisie Partnera Handlowego. Pożyczka nie zostanie uruchomiona.
Najpierw myślałam, że towar został sprzedany w trakcie - normalna sprawa. Zmieniłam Sprzedającego, który miał więcej ofert dla mnie. Po wypełnieniu dokumentów bankowych pozytywnych weryfikacji - też ta sama odpowiedź.
Szanowny Kliencie,
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Towar, który chciałeś kupić na raty nie jest już niestety dostępny w serwisie Partnera Handlowego. Pożyczka nie zostanie uruchomiona.
Za trzecim razem zaczęłam całość od innej strony. Najpierw porozumiałam się ze Sprzedającym, który był przygotowany do wysłania pozytywnych odpowiedzi na zapytania czy ma te produkty. Też otrzymałam taką odpowiedź.
Szanowny Kliencie,
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Towar, który chciałeś kupić na raty nie jest już niestety dostępny w serwisie Partnera Handlowego. Pożyczka nie zostanie uruchomiona.
Wszystkie akcje odbyły się w ciągu jednego dnia.
Dowiedziałam się po ostatniej rozmowie z bankiem, że te odpowiedzi wysyła Allegro Pay. Czy muszę być zarejestrowana na Allegro Pay, żeby wszystko prawidłowo zadziałało?
@Wojtacha10 Co to były za raty? PayU?
Allegro Pay to coś innego. Tu masz wszystko o ratach Allegro Pay; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-pay
Witam. Nie, nie były PayU.
@Wojtacha10 Jeśli oferta, w której próbowałaś dokonać zakupu została zakończona albo sprzedający wprowadził w niej zmiany (kiedy czekałaś na rozpatrzenie wniosku), wniosek o kredyt zostanie odrzucony. Nie jest to błąd.
Witam serdecznie.
Napisałam lub rozmawiałam ze Sprzedawcami. Żaden Sprzedający w tym czasie nie sprzedał produktu, nie zmienił ceny. A z ostatnim Sprzedającym czekaliśmy wspólnie na informację z Banku.
@Wojtacha10 Spróbuj dokonać zakupu ponownie i jeśli problem się powtórzy, podaj tu numer oferty. Sprawdzimy to.
Witam nocną porą.
Teraz jest jeszcze gorzej. Przez przypadek kliknęłam listę płatności ratalnych szukając rozwiązań, czytając regulaminy . Wszystkie moje umowy z bankiem zostały opatrzone jego odpowiedziami typu:
Szanowny Kliencie, Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Towar, który chciałeś kupić na raty nie jest już niestety dostępny w serwisie Partnera Handlowego. Pożyczka nie zostanie uruchomiona.
A tutaj szok. Na liście moich płatności ratalnych część z tych umów ma status ROZPOCZĘTA a część - ANULOWANA.
Ostatnie moje podejście do zakupu ratalnego otrzymało o godz. 21.00 informację, że towar jest niedostępny - jak powyżej. Taka godzina była po otrzymaniu maila. I ten jeden zakup został anulowany z listy płatności ratalnych o godz. 21.34.
Oferty:
oferta : 10161955796
godz. 18.08 status płatności ratalnej - rozpoczęta
godz. 18.40 - rozpoczęta
godz. 20.36 - rozpoczęta
godz. 21.34 - anulowana
oferta : 10080646769
godz. 10.55 - rozpoczęta
godz. 16.06 - rozpoczęta
Co teraz zrobić.
@Wojtacha10 wyjaśniam to dla Ciebie. Dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
Bardzo dziękuję za wsparcie!
@Wojtacha10 wracam z odpowiedzią. Sprawdziliśmy to. W momencie wnioskowania oferty były aktywne, ale w chwili, gdy raty zostały przyznane oferty były już zakończone. Komunikaty były prawidłowe, przykro mi ale nie dojdzie do zakupu w tych ofertach.
Dzień dobry.
Bardzo, bardzo dziękuję za zaangażowanie i wyjaśnienia. Jestem bardzo wdzięczna. Mam parę przemyśleń, tak na podsumowanie całej tej historii.
Przytoczę wypowiedź: W momencie wnioskowania oferty były aktywne, ale w chwili, gdy raty zostały przyznane oferty były już zakończone.
Sprawdzałam oferty po otrzymaniu informacji z banku - przytoczę: Towar, który chciałeś kupić na raty nie jest już niestety dostępny w serwisie Partnera Handlowego. Pożyczka nie zostanie uruchomiona.
Po uzyskiwanych informacjach z banku pisałam maile do Sprzedawców i dzwoniłam osobiście. Trzy oferty były nadal aktualne, nie były zakończone. Po rozmowie z przedstawicielem banku otrzymałam informację , że - przytoczę: Towar, który chciałeś kupić na raty nie jest już niestety dostępny w serwisie Partnera Handlowego - były wysyłane przez Allegro.
Spróbuję dzisiaj jeszcze raz, jeśli sytuacja się powtórzy, to po pięciu próbach stwierdzę, że system Allegro w tym przypadku ma poważne problemy techniczne.