Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej mam problem dnia 4.09 zamowilam.synowi plecak ktory mial byc dostarczony wedlug sprzedajacego na 21.09 dzis juz jest 22.09 i zadnej informacji nie dostalam co z paczka nr ktory jest podany do sprzedawcy odzywa.sie komunikat nie ma takiego nr. Co mam zrobic by odzyskac pieniądze
Informacje o statusie przesyłki masz w zakładce "kupione".Sprawdź może jest w drodze.
Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i zapytaj o przesyłkę lub upomnij się o zwrot wpłaty. Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. Po tym czasie możesz poprosić tam o pomoc pracownika Allegro. Gdyby to nie pomogło, po 14 dniach od zakupu możesz wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.
@Client:39580681 Z treści posta wnioskuje, że to mogła być wysyłka towaru prosto z Chin. Mam rację?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄