anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podejrzenie oszustwa

luck1985
#7 Wielbiciel#

Witam, zakupiłem słuchawki w „okazyjnej” cenie. Sprzedający miał same pozytywy, ale od wczoraj negatywy wpadają. Zamiast słuchawek ludzie dostają kabel albo etui. 
Paczka dziś będzie do odbioru, bo jest do wydania. Doradca Allegro włączył się do dyskusji i po odebraniu kazał uznać sprawę za załatwiona… Pacxke odebrać i nadać zwrot? Kliknąłem zwrot przesyłki. 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

az1rael
#21 Demiurg#

A nie pomyslales ze ida swieta i sprzedajacy mial tyle zamowien ze pomylil listy przewozowe i paczki wyszly nie do tych klientow?

oznacz moderatorów

luck1985
#7 Wielbiciel#

  Pomylić kamerkę gopro z halogenem albo słuchawki z kablem? 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Owszem jak się spakowało kilka zamówień a potem generuje listy przewozowe to nie problem pomylić skoro nie widac co jest w paczce to częsty przypadek na pakowniach 

oznacz moderatorów

luck1985
#7 Wielbiciel#

A sprzedający mimo logowania się 4 razy na Allegro nawet nie odpisał. Wysłać halogen to nie jest pomyłka. Kilkanaście lat tu jestem i nigdy nie miałem takiej syt. 

oznacz moderatorów

luck1985
#7 Wielbiciel#

BF2710AA-B4BD-4B83-986D-F9635046078B.jpeg

oznacz moderatorów

luck1985
#7 Wielbiciel#

nie wyglada jak pudełko ze słuchawkami …..

oznacz moderatorów

luck1985
#7 Wielbiciel#

Etykieta wydrukowana na drukarce, nie jest spakowana w przylge, to nie było pakowane na żadnym magazynie czy pakowni. I tak dobrze ze etykieta się nie podarła, bo jest tylko przyklejona paskiem taśmy na górze i dole etykiety. Jak ktoś pakuje i potem drukuje etykiety to wpisuje pisakiem na paczkach login z Allegro. Na etykiecie jest mój login z Allegro. Jak ktoś dużo towaru mieli to drukuje etykiety w formie naklejki. Kolejna osoba wystawiła komentarz negatywny ze dostała lampkę za 29zl zamiast słuchawek. To nie jest przypadek ani błąd…..

oznacz moderatorów

luck1985
#7 Wielbiciel#

"Uwaga o s z u s t. Za pierwszym razem dostałem jakiś plastik do sokowirówki zamiast słuchawek za 900 zł. Druga przesyłka zawierała pustą paczkę papierosów.

 

 

Z pewnością błąd na pakowni

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@luck1985 Tylko ten się nie myli, co nic nie robi.

oznacz moderatorów

luck1985
#7 Wielbiciel#

Jasne, ale mamy środę i od poniedziałku sprzedający się nie kapnął ze pomylił zamówienia. Telefonu nie odbiera. Jakby takie coś było to by napisał/dzwonił, przeprosił i wysłał nowe paczki. A tu cisza i tylko negatywy dochodzą…. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Uwierz mamy na sklepie po 300 paczek na dzień o błędzie w zamówieniu dowoadujemy się z dyskusji przez allegro

oznacz moderatorów

luck1985
#7 Wielbiciel#

I odpisujesz czy milczysz 3 dni?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

W dyskusji musze odpisac w 24h inaczej mi poleci sprzedaz lub zablokuja mi konto do sprzedazy dlatego kupujacy maja dyskusje coby sprzedawca 3 dni nie odpowiadal na rzeczy wazne 

oznacz moderatorów

Client:109199213
#12 Orędownik#

Witaj, @luck1985 .

Słusznie zrobiłeś wybierając zwrot przesyłki. Wrzuć tu link do aukcji, żeby było wiadomo na kogo uważać.

PS: To forum nazywa się "Dyskusje kupujących", ale odpowiadają tu wyłącznie sprzedawcy. I to raczej nie tacy, z którymi chciałbyś mieć do czynienia. Weź to pod uwagę oceniając odpowiedzi. 

oznacz moderatorów

luck1985
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

Client:109199213
#12 Orędownik#

@luck1985 

Grubo. Dziwne, że to konto nie jest zawieszone.

oznacz moderatorów

arkadius69
#11 Animator#

Allegro ma ciekawsze rzeczy do roboty niż blokowanie kont które mają 56,3% poleceń

oznacz moderatorów

Client:109199213
#12 Orędownik#

@arkadius69 Pierwszy negatyw jest za zakup z 17 grudnia, więc wnioski do Allegro Protect posypią się dopiero po świętach. Do tego czasu dział bezpieczeństwa transakcji niczego podejrzanego nie zauważy. Sprytnie.

oznacz moderatorów

luck1985
#7 Wielbiciel#

Odpisał- ten ktoś:

Przepraszamy za pomyłkę. W związku ze zwiększoną ilością zamówień związaną ze świetami oraz rozszerzeniem działalności sklepu musieliśmy zatrudnić pracowników do pomocy. Niestety etykiety zostały pomylone i produkty wysłane na błędne adresy. Prosimy o odesłanie nam towaru a my wyślemy Państwu zamówiony produkt

 

 

W negatywie ktos wspomnial ze za 2 razem dostał pustka paczkę po fajkach 🙂 

oznacz moderatorów