anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podwójne opłacenie zamówienia, gdzie zgłosić problem, żeby odzyskać pieniądze?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:42898260
#1 Nowicjusz#

Witam,

Wczoraj kupiłem jeden przedmiot, ale przez problem z aplikacją zrobiłem dwie wpłaty. W moich zakupach widzę tylko jedno opłacone zamówienie, a o drugiej wpłacie informacji brak. Widzę to tylko na wyciągu z konta. Gdzie mogę zgłosić taki problem żeby odzyskać pieniądze?

 

Z góry dzięki za odpowiedz.

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:42898260 Nie musisz zgłaszać. Poczekaj 3 dni, jedna z wpłat wróci do Ciebie automatycznie.

oznacz moderatorów
Client:42898260
#1 Nowicjusz#

Dziękuję za informację.

oznacz moderatorów