Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ podczas dokonywania płatności za zamówienie poprzez kartę debetową podpiętą do Google Pay wystąpił błąd płatności, postanowiłam skorzystać z innej metody, wybierając opcję płatności kodem BLIK. Transakcja kartą debetową jak się później okazało została zaakceptowana pomimo komunikatu, że wystąpił błąd, ponowna transakcja BLIKIEM również przebiegła prawidłowo, ale pieniądze nie wróciły na konto, a sprzedawca zarzeka się, że otrzymał jeden przelew za zrealizowane zamówienie. Gdzie szukać wyjaśnienia??
Taka płatność wraca sama do Ciebie w ciągu 3dni.
Zakup realizowany był 14.08, dziś mamy 19.08, żadnego zwrotu nie było
@Client:80639106 prześlij proszę numer zamówienia, potwierdzenie obu płatności oraz link do tego wątku na adres spolecznosc@allegro.pl, wyjaśnię to z operatorem płatności.
@Client:80639106 dziękuję za wiadomość e-mail, wyjaśniam to z operatorem i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@Client:80639106 wracam z informacją od operatora płatności.
Płatność nie została udostępniona przez operatora BLIK. W przypadku nieudanych transakcji zgodnie z regulaminem BLIK zwrot następuje automatycznie do 7 dni od płatności.
Jeżeli po tym czasie środki nie zostaną zwrócone na rachunek bankowy, powinieneś zareklamować niezrealizowaną płatność BLIK w swoim banku.