anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pogróżki od sprzedającego

Client:105282740
#1 Nowicjusz#

Witam, dostałam uszkodzony produkt wiec wystawiłam negatywną opinię. Co dzień dostaję teraz wiadomości od sprzedającego aby usunąć komentarz, niektóre z nich są pogróżkami. Jak zablokować dostęp sprzedającego do mojego konta ? Gdzie to zgłosić ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

serwis-texas
#19 Nestor#

@Client:105282740 

Tutaj

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

załącz screeny z wiadomościami, opisz sytuację.

oznacz moderatorów

Client:105282740
#1 Nowicjusz#

dziękuję, już piszę

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

A czy na pewno sprzedawca był winien tego że przedmiot dotarł uszkodzony? W takim przypadku informujesz sprzedawcę o sytuacji aby złożył reklamację na dostawę lub reklamujesz towar a negatyw to broń ostateczna . Pogróżki (jeśli takie były) to na pewno przesada i możesz zgłosić je do allegro.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Przepraszam, a jak w stacjonarnym kupisz coś zapakowanego i to jest wadliwe to idziesz i wieszasz opinię na szybie? Prawidłową drogą jest złożenie reklamacji. Większość sprzedawców łaski nie robi i wymienia produkt lub przyjmuje zwrot. Ty masz prawo do reklamacji on ma prawo do obrony przed taką opinią, bo nie jest producentem tylko sprzedawcom, nie ma obowiązku otwierać i testować każdej sztuki... Olałaś własne prawa i złamałaś jego, więc nerwom nie ma się co dziwić. Negatyw jest na sprzedawców typowo nie wypełniających zobowiązań czyli: nie wysłał paczki, zapomniał o zwrocie przez miesiąc, olał jasną reklamacje, wtedy jak najbardziej. 

Teraz inną sprawą jest straszenie czy grożenie to jest nie dopuszczalne. Jednak nie napisałaś co dokładnie zrobił. Tekst w stylu " zdejmij opinie albo Cię odwiedzę" to wiadomo lecisz na komendę i zgłaszasz i do allegro. Tekst z tytułem "przedsądowe wezwanie do zdjęcia komentarza" to inna bajka. Bo to nie jest groźba tylko obowiązek ustawowy. Szkalujesz jego firmę za coś co nie koniecznie jest jego winą, a na tym portalu nie ma zbyt wielu opcji obrony. Do sądu podać ma prawo, a przed takim podaniem ma obowiązek wysłać takie wezwanie...

oznacz moderatorów

NipponShorty
#11 Animator#

Czy próbowałaś skontaktować się z sprzedawcą by ustalić dalsze kroki co zrobić z uszkodzonym produktem? Zaproponował jakieś rozwiązanie? czy przesyłka była z zewnątrz uszkodzona? Czy był spisany protokół szkody? Czy po prostu wystawiłaś negatywną opinie i dla Ciebie był temat zamknięty? 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:105282740 Na czym polegają te pogróżki - jeśli mogę zapytać?

oznacz moderatorów