Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od miesiąca trwa mój spór w wydaje się błahej sprawie. Pozwolę sobie też tu opisać sytuację może ktoś pomoże jak wymusić na Allegro działanie a nei tylko pozorowanie ruchów. W skrócie moja sprawa:
Kupiłem towar u sprzedawcy A (250zł) ale towar zwróciłem z kodem w boxie Allegro One.
Po 2-óch dniach dostaję info od sprzedawcy A, że odmawia zwrotu bo dostał inny towar. Wysłał mi zdjęcia, rzeczywiście moje dane na etykiecie ale w pudełku inny towar. Na pudełku znaki towarowe sprzedawcy B, do którego piszę z pytaniem i się okazuje że to on dostał mój zwrot.
Allegro dostaje pełne info ze mój zwrot zamiast do A trafił do B a zwrot jakiejś innej osoby zamiast do B trafił do A. Zgłoszenie nr "36039630" Wszystkie dane podane jak na talerzu a sprawa ciągnie się od miesiąca. Tydzień temu do sprzedawcy A został wysłany kurier żeby odebrać błędny zwrot i odesłać go do B. Sprzedawca B do dzisiaj nie dostał paczki ani żadnego info o przesyłce. Allegro żąda wyjaśnień od A co się stało z przesyłką ale A twierdzi że nie ma żadnych danych ani opcji śledzenia, wydał paczkę kurierowi i tyle.
Ja od Allegro dostaje tylko wiadomości i maile jak od botów z tekstem: ".... rozumiem, że ta sprawa jest dla Pana ważna, jednocześnie proszę jeszcze o odrobinę cierpliwości"
Wystąpiłem o zwrot z Allegro Protect [277923-1696270185] - odmowa. Co jeszcze mogę zrobić? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
mogę powiedzieć jak taka sama sytuacja wyglądała u mnie (jako sprzedającego) w inpoście, czekałem prawie 2 tygodnie po zgłoszeniu że dostałem nie moją paczkę żeby kurier dostał zlecenie odbioru potem następny miesiąc chyba żebym dostał prawidłowy zwrot. Wtedy mogłem puścić przelew kupującemu.
Druga taka sytuacja że sprzedaję części samochodowe a w zwrocie dostałem jakąś bluzę. Obdzwoniłem adresy z etykiety (sklep i nadawca), wszędzie twierdzili że nic nie wiedzą o żadnym zwrocie. Paczka do tej pory gdzieś leży na półce.
Czepiasz się, ci z Allegro nie dadzą rady , to za trudny dla nich temat.😳
@marcin_kaminski Podbiłam Twoje zgłoszenie u odpowiedniego zespołu. Wkrótce powinieneś otrzymać informację o statusie sprawy.
@w_kiwi od razu jestem spokojniejszy. Zgłoszenie podbite. Czyli za jakiś tydzień mogę się spodziewać kolejnej wiadomości z cyklu "..... jednocześnie proszę jeszcze o odrobinę cierpliwości"