Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób zwrócić przedmiot który raz już był zwracany. Sytuacja była następująca - sprzedający pomylił się i wysłał nie ten przedmiot co zamawiany. Skorzystałem ze zwrotu allegro (inPost), wypełniłem wniosek a następnie sprzedający wysłał poprawny przedmiot. Okazało się jednak, że część którą zamawiałem nie pasuje do mojego urządzenia i chciałbym ją po prostu zwrócić, jednak opcja zwrotu jest już nieaktywna - jest informacja "Zwróciłeś wszystkie przedmioty z tego zamówienia".
W jaki sposób zwrócić ten przedmiot?
Pozdrawiam
@Balk Może wyjaśnij co znaczy: "nie pasuje do mojego urządzenia"
Czy zamówiłeś nieodpowiedni przedmiot czy sprzedający popełnił błąd i wysłął ci ponownie przedmiot niezgodny z zamówieniem.
Jeśli to twój bląd no to twój problem, poproś sprzedającego może odkupi od ciebie przedmiot.
Jeśli błąd sprzedającego to składasz reklamację, opisujesz co się nie zgadza, wysyłasz, sprzedający sprawdza, wymienia na przedmiot właściwy albo nie wymienia, może napisać że nie masz racji.
Wysyłąsz na swój koszt, jeśli wartość przedmiotu niewielka lepiej sobie daruj...
Bo to nie jest zwrot tylko reklamacja na niezgodność z opisem, załóż dyskusję i tam sprzedający ma 24godz na odpowiedź, a jak już odsyłasz towar w ramach reklamacji to pokrywasz koszt odesłania a sprzedający po rozpatrzeniu Ci musi zwrócić:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@LEW433 a skąd wiesz że sprzedawca się pomylił a nie kupujący źle zakupił ???
A skąd wiesz że nie? No tak sprzedajacy wszystko robią idealnie tylko Ci niedobrzy kupujący płaca a jeszcze mają wymagania.😛
sprzedający pomylił się i wysłał nie ten przedmiot co zamawiany
to niekoniecznie jest reklamacja na niezgodność z opisem. Nie pasuje, ale nie wiemy czy dlatego że sprzedawca napisał, że będzie pasować, czy kupujący myśłał, że będzie i postanowił spróbować.
@Balk zapakuj i wyślij na wskazany adres w zakładce zwrot
@Balk przy tym pierwszym odesłaniu powinna zostać zgłoszona reklamacja. Jeśli zakup był w Smart! to napisz proszę do nas za pomocą tego formularza.
Jeśli nie był to Smart! to przykro mi, ale wygenerowanie dodatkowego kodu może nie by możliwe.