anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowny zwrot przedmiotu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Balk
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

 

Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób zwrócić przedmiot który raz już był zwracany. Sytuacja była następująca - sprzedający pomylił się i wysłał nie ten przedmiot co zamawiany. Skorzystałem ze zwrotu allegro (inPost), wypełniłem wniosek a następnie sprzedający wysłał poprawny przedmiot. Okazało się jednak, że część którą zamawiałem nie pasuje do mojego urządzenia i chciałbym ją po prostu zwrócić, jednak opcja zwrotu jest już nieaktywna - jest informacja "Zwróciłeś wszystkie przedmioty z tego zamówienia". 

W jaki sposób zwrócić ten przedmiot?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
br.
#21 Demiurg#

@Balk  Może wyjaśnij co znaczy: "nie pasuje do mojego urządzenia"

Czy zamówiłeś nieodpowiedni przedmiot czy  sprzedający popełnił błąd i  wysłął ci ponownie przedmiot niezgodny z zamówieniem.

Jeśli to twój bląd no to twój problem, poproś sprzedającego może odkupi od ciebie przedmiot.

Jeśli błąd sprzedającego to składasz reklamację, opisujesz co się nie zgadza, wysyłasz,  sprzedający sprawdza, wymienia na przedmiot właściwy albo nie  wymienia, może napisać że nie masz racji.

Wysyłąsz  na swój koszt, jeśli wartość przedmiotu niewielka lepiej sobie daruj...

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Bo to nie jest zwrot tylko reklamacja na niezgodność z opisem, załóż dyskusję i tam sprzedający ma 24godz na odpowiedź, a jak już odsyłasz towar w ramach reklamacji to pokrywasz koszt odesłania a sprzedający po rozpatrzeniu Ci musi zwrócić:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@LEW433 a skąd wiesz że sprzedawca się pomylił a nie kupujący źle zakupił ???

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A skąd wiesz że nie? No tak sprzedajacy wszystko robią idealnie tylko Ci niedobrzy kupujący płaca a jeszcze mają wymagania.😛

sprzedający pomylił się i wysłał nie ten przedmiot co zamawiany

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

to niekoniecznie jest reklamacja na niezgodność z opisem. Nie pasuje, ale nie wiemy czy dlatego że sprzedawca napisał, że będzie pasować, czy kupujący myśłał, że będzie i postanowił spróbować.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Balk zapakuj i wyślij na wskazany adres w zakładce zwrot

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Balk przy tym pierwszym odesłaniu powinna zostać zgłoszona reklamacja. Jeśli zakup był w Smart! to napisz proszę do nas za pomocą tego formularza
Jeśli nie był to Smart! to przykro mi, ale wygenerowanie dodatkowego kodu może nie by możliwe. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów