anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potrzebne informacja w sprawie reklamacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:104044544
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie Właśnie wymieniam wiadomości między sprzedawcą chodzi o to że nie zamieścił żadnej informacji przy sprzedaży że W razie reklamacji To ja mam ponieść czyli kupujący koszta odesłania przedmiotu. Wydaje mi się że powinien on przysłać list przewozowy a niesprawny przedmiot odesłać do reklamacji oczywiście sprzedawca twierdzi że jest inaczej i mam wysłać na własny koszt

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:104044544 nie do końca dobrze myślisz , odsyłasz na swój koszt , a sprzedawca po uznaniu reklamacji za zasadną zobowiązany jest pokryć wszystkie koszty jakie poniosłeś .

oznacz moderatorów