anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powtórne awizo Allegro One Box

trapcio
#8 Zapaleniec#

W dniu 20 grudnia sprzedajacy wysłał paczkę, w szczegółowej historii przesyłki 21 grudnia pojawił się wpis "awizo" a 22 grudnia "powtórne awizo", pomimo że nie otrzymałem żadnej wiadomości sms ani na maila, a przesyłka ma cały czas status "w drodze"

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

xyz96
#21 Demiurg#

@trapcio Powiadom o tym sprzedającego, to on odpowiada za przesyłkę i za metody dostawy przez siebie udostępnione - niech interweniuje. Jeśli paczka do niego wróci nieodebrana, możesz domagać się ponownej, skutecznej dostawy bez żadnych dopłat lub zwrotu wszystkich kosztów. 

oznacz moderatorów

trapcio
#8 Zapaleniec#

Wolne żarty, sprzedający wysłał mi paczkę co potwierdził serwis Allegro, błąd leży ewidentnie po stronie przewoźnika w tym wypadku Allegro. To doskonały pomysł żeby wprowadzać nową usługę i swoją niekompetencją obarczać sprzedającego. Doskonały żeby zniechęcić do jej używania.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@trapcio Żarty? To Ty nie wiesz o odpowiedzialności sprzedawcy za przesyłkę, nie wiesz, że to z nim zawierasz umowę na dostarczenie rzeczy?

dziękuję za wiadomość.

Zgadza się, przy zakupie konsumenckim, to Sprzedający jest odpowiedzialny za przesyłkę do momentu jej dostarczenia i to on jest uprawniony do wyjaśnienia wszystkich nieścisłości, gdyby takie powstały podczas transportu, również w ramach Allegro One Punkt/One Box.

Pozdrawiam serdecznie 🙂

Pozdrawiam
// Marcin F
Zespół Allegro

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@xyz96 a to Ci autor wątku dowalił 🙂

jakoś ciągle i z premedytacją zapominasz, że konsument także może składać reklamację nie tylko do sprzedawcy

@trapcio składaj reklamację do allegro, że jako pośrednik żyjący z prowizji i organizator wysyłek psuje Ci relację ze sprzedawcą  i łamie tym samym regulamin usługi

jak kupujący i użytkownik serwisu masz pełne prawo domagać się by usługi serwisu były wykonywane prawidłowo

 

oznacz moderatorów

trapcio
#8 Zapaleniec#

Wreszcie jakąś rozsądna porada😀, właśnie złożyłem reklamację do Allegro zgodnie se wskazówkami😁

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@RED Mi nie dowalił, on po prostu nie zna art. 548 Kc, ale Ty znasz i wiesz, że za przesyłkę odpowiada sprzedawca. Sprzedawcy potrzebują takich kupujących, którzy zwalniają ich z tej odpowiedzialności. Kupujący z Allegro nie zawierał żadnej umowy na dostawę. 

oznacz moderatorów

trapcio
#8 Zapaleniec#

Powtarzanie w kółko tego samego jak mantrę nie zalatwi problemu. Polecam czytanie ze zrozumieniem.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@trapcio Ty mi nie musisz niczego poleacać, wiem i rozumiem znacznie więcej od Ciebie. Poczytaj to forum, przekonasz się. 

oznacz moderatorów

trapcio
#8 Zapaleniec#

No właśnie czytam i widzę mnóstwo takich samych odpowiedzi udzielonych innym użytkownikom mających ten sam problem co ja. Mam nieodparte wrażenie że rozmawiamy bootem:). A tak na poważnie to nie trzeba być geniuszem żeby stwierdzić chociażby czytając to forum, że problem zgłaszany przeze mnie dotyczy głównie przesyłek Allegro One Box. Do tej pory korzystałem z Inposta, Poczty Polskiej i kurierów iróznych  firm i nigdy nie miałem takich problemów a robię zakupy na Allegro już od kilkunastu lat.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@trapcio Cześć. Otrzymałam informację, że kurier UPS miał problem z doręczeniem przesyłki. Paczka dzisiaj już powinna trafić do skrytki. Drogę przesyłki możesz śledzić tutaj: https://www.ups.com/track?loc=pl_PL&requester=VA/trackdetails (numer do śledzenia 1Z83354F6832437572). 

oznacz moderatorów

trapcio
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za konkretną i szybką odpowiedź, odzyskuję wiarę w ludzi😀

oznacz moderatorów