Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 20 grudnia sprzedajacy wysłał paczkę, w szczegółowej historii przesyłki 21 grudnia pojawił się wpis "awizo" a 22 grudnia "powtórne awizo", pomimo że nie otrzymałem żadnej wiadomości sms ani na maila, a przesyłka ma cały czas status "w drodze"
@trapcio Powiadom o tym sprzedającego, to on odpowiada za przesyłkę i za metody dostawy przez siebie udostępnione - niech interweniuje. Jeśli paczka do niego wróci nieodebrana, możesz domagać się ponownej, skutecznej dostawy bez żadnych dopłat lub zwrotu wszystkich kosztów.
Wolne żarty, sprzedający wysłał mi paczkę co potwierdził serwis Allegro, błąd leży ewidentnie po stronie przewoźnika w tym wypadku Allegro. To doskonały pomysł żeby wprowadzać nową usługę i swoją niekompetencją obarczać sprzedającego. Doskonały żeby zniechęcić do jej używania.
@trapcio Żarty? To Ty nie wiesz o odpowiedzialności sprzedawcy za przesyłkę, nie wiesz, że to z nim zawierasz umowę na dostarczenie rzeczy?
dziękuję za wiadomość.
Zgadza się, przy zakupie konsumenckim, to Sprzedający jest odpowiedzialny za przesyłkę do momentu jej dostarczenia i to on jest uprawniony do wyjaśnienia wszystkich nieścisłości, gdyby takie powstały podczas transportu, również w ramach Allegro One Punkt/One Box.
Pozdrawiam serdecznie 🙂
Pozdrawiam
// Marcin F
Zespół Allegro
@xyz96 a to Ci autor wątku dowalił 🙂
jakoś ciągle i z premedytacją zapominasz, że konsument także może składać reklamację nie tylko do sprzedawcy
@trapcio składaj reklamację do allegro, że jako pośrednik żyjący z prowizji i organizator wysyłek psuje Ci relację ze sprzedawcą i łamie tym samym regulamin usługi
jak kupujący i użytkownik serwisu masz pełne prawo domagać się by usługi serwisu były wykonywane prawidłowo
Wreszcie jakąś rozsądna porada😀, właśnie złożyłem reklamację do Allegro zgodnie se wskazówkami😁
@RED Mi nie dowalił, on po prostu nie zna art. 548 Kc, ale Ty znasz i wiesz, że za przesyłkę odpowiada sprzedawca. Sprzedawcy potrzebują takich kupujących, którzy zwalniają ich z tej odpowiedzialności. Kupujący z Allegro nie zawierał żadnej umowy na dostawę.
Powtarzanie w kółko tego samego jak mantrę nie zalatwi problemu. Polecam czytanie ze zrozumieniem.
@trapcio Ty mi nie musisz niczego poleacać, wiem i rozumiem znacznie więcej od Ciebie. Poczytaj to forum, przekonasz się.
No właśnie czytam i widzę mnóstwo takich samych odpowiedzi udzielonych innym użytkownikom mających ten sam problem co ja. Mam nieodparte wrażenie że rozmawiamy bootem:). A tak na poważnie to nie trzeba być geniuszem żeby stwierdzić chociażby czytając to forum, że problem zgłaszany przeze mnie dotyczy głównie przesyłek Allegro One Box. Do tej pory korzystałem z Inposta, Poczty Polskiej i kurierów iróznych firm i nigdy nie miałem takich problemów a robię zakupy na Allegro już od kilkunastu lat.
@trapcio Cześć. Otrzymałam informację, że kurier UPS miał problem z doręczeniem przesyłki. Paczka dzisiaj już powinna trafić do skrytki. Drogę przesyłki możesz śledzić tutaj: https://www.ups.com/track?loc=pl_PL&requester=VA/trackdetails (numer do śledzenia 1Z83354F6832437572).
Dziękuję za konkretną i szybką odpowiedź, odzyskuję wiarę w ludzi😀