Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie czy mogę dostać pozew sądowy za wystawienie złej opinii i napisania komentarza ,Nie polecam, po tym jak przedmiot który kupiłem nie działał firma mówiła mi że niby dziala i jeszcze nie zwrócili mi kosztów przesyłki A po prozbach po 3 dniach dostałem przelew
Pozew możesz dostać zawsze. Ale akurat na Allegro cwaniaczki - sprzedający próbują wymuszać usunięcie komentarza negatywnego właśnie w taki sposób. Masz pełne prawo do oceny przedmiotu oraz transakcji - żaden sąd nie będzie sę w to mieszał. Pozwu można spodziewać się w przypadku napsania komentarza grożącego, czy zniesławiającego. Przykład: "Uwaga, oszust!".
Załóż sprzedającemu dyskusję, w której poproś o zwrot kosztów wysyłki, jako że Ci sie należą - pracownicy Allegro błyskawicznie wytłumaczą delikwentowi jego obowiązki względem sprzedającego. A jak będzie się stawiał, skończy z zawieszonym kontem.
CWANIACZKÓW wśród Kupujących również nie brakuje... dostanie jakiś produkt i pisze zakładając DYSKUSJĘ: Dostałem połamany, uszkodzony, nie działający... OK, proszę odesłać i wykonać zwrot... WYMIENIMY... nooo i nieee odsyła... ZACZAŁ DZIAŁAĆ? SAM SIE SKLEIŁ? Bez żartów...
A co Szanowny Pan powie na taką sytuację:
KUPUJĄCY zamówił 2 sztuki, dostał 1 ...
Założył dyskusję z tezą... NIE ZAMAWIAŁAM W INPOST [Prawo Pocztowe zakłada reklamacje co do zawartości przesyłki od ADRESATA, nie WYSYŁAJĄCEGO], OCZEKUJĘ DRUGIEGO BO NEGATYW...
Prosze złożyć reklamację w Inpost... NIE NIE BĘDĘ, zamawiałam u Pana więc prosze wysłac bo negatyw...
ALLEGRO oddało a ona i tak wystawiła negatyw... i ja mam się z takim podejściem godzić?! Mam dac **piiip** każdemu Kupującemu by nie wystawił... ?! PROSZĘ NIE ZARTOWAĆ A ZACZĄĆ SPRZEDAWAC... pogadamy wtedy...
Tak jak napisał Vryko, teraz wielu sprzedawców zastrasza sądem za wystawienie negatywnej oceny, ponieważ nie mają już możliwości wystawienia komentarza odwetowego kupującemu. Jeśli Twój komentarz nie zawiera nieprawdy, kłamstw, jest zgodny z rzeczywistym przebiegiem transakcji, absolutnie nie masz się czego obawiać. Nie daj się zastraszyć i nie usuwaj go. Komentarze są po to, aby ostrzegać innych przed problemami transakcyjnymi.
@Client:61578492 Jeśli produkt nie działa, bubel czy coś innego możesz go ocenić negatywnie na karcie produktu, a nie jako negatyw dla sprzedawcy 😞
Jak najbardziej może napisać na karcie sprzedawcy, że otrzymał niedziałający bubel. Za towar odpowiada sprzedawca.
Jak kupujesz uchwyt magnetyczny do telefonu na kratkę za 10 zł TO CZEGO SIĘ SPODZIEWASZ?! Kosmosu?
PRODUKT I JEGO JAKOŚĆ POWINNA BYC OCENIANIA NA KARCIE PRODUKTU...
OBSŁUGA KUPUJĄCEGO I CAŁY PRZEBIEG TRANSAKCJI [czas wysyłki zgodny z deklaracją itd.] W FORMIE KOMENTARZA...
i tu jest wprowadzanie wszystkich w błąd . Ocena musi dotyczyć winy sprzedawcy a nie domniemania . Kupujący za niektóre zdarzenia nie wie a to go nie usprawiedliwia za za dane zdarzenie nie odpowiada sprzedawca i allegro ma obowiązek usuwać takie oceny do momentu wyjaśnienia np za szkodę transportową przy smarcie odpowiada nadawca czyli allegro , zwroty od firm nie masz obowiązku niektórych przyjmować i tu znowu ocena za takie zdarzenie powinna być usunięta podobnie z ograniczonymi zwrotami.